• Oliner

Välutrustad man inne i sig...

W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:

jag föredrar kukar som är normalstora om man nu skulle få välja efter det så föredrar jag dom som är mindre, men jag gillar kukar oavsett hur dom ser ut så råkar den vara stor så visst, fine för min del det med
    Med andra ord så gillar du alla kukar
  • Oliner

W W skrev 2008-08-11 11:04:54 följande:

*nickar*
    Ahh skrattade rätt så bra när jag läste om vad du gillar för kukar, dom ska vara medelstora eller kanske små, men stora går och också bra Helgardering från en som skriker efter kuk Du börjar bli desperat WW
  • Oliner
    shellstr skrev 2008-08-11 10:46:59 följande:
    W W skrev 2008-08-11 10:30:25 följande:En fin åsikt kära WW, lagom är alltid bäst säger man ju! Och tjejer, större kuk ger mindre blod till hjärnan och dålig mental kapacitet. ha!
    Tror faktiskt många kvinnor ser det som ett plus, killar som pratar om WOW, bilar, fotboll och öl tycker nog kvinnor det bara är bra om det blir blodbrist i huvudet på
  • Oliner

W W skrev 2008-08-11 11:09:31 följande:

Nej då, inte mer än vanligt Jag helgarderar alltid, jag gillar kukar oavsett hur dom ser ut, sen så föredrar jag att kuken sitter på en vettig människa. Först därefter så får den gärna vara normalstor
    Fan va du ställer krav, du vet väl att kukar växer på män, så det där med vettig får du skippa
  • Oliner

W W skrev 2008-08-11 11:11:51 följande:

*skratt* Beror väl på vad jag menar med vettig då
    Ahh det är ju sant, okej han har egen tandborste och kan knyta sina egna skor, det får väl sättas under kategorin: "vettig"
  • Oliner

Anonym (Lagom) skrev 2008-08-11 11:14:02 följande:

En riktigt stor må vara mer upphetsande att se och känna på, men lagom är bäst när det kommer till penetrering. Min man är nog ganska "normal" och jag hade inte klarat en millimeter till i omrkrets - det gör redan lite ont i början.
    Det som är bra med kvinnor är att eran mus är anpassningsbar, man kan ha allt från ett lillfinger till en falukorv och den kan ta emot båda, så skulle det nu ta slut och du blir ihop med nån med större kuk så skulle din mus anpassas och passa där också, visst första gångerna kan det gå lite segt men är man ihop ett tag så fungerar det fint.

Så en stor kuk är nog mer en psykologisk grej att man som kvinna fantiserar om att den fyller upp dig osv, det sköna ligger kanske inte i dom extra cm/mm, utan i vad ni tänker när ni ser en boaorm ramla ut från byxorna. Ni fantiserar om hur den ska kännas, hur den är att suga på osv osv. Därefter så blir det också skönare för ni är kåtare när den väl kommer in i er. Eller vad säger ni har jag helt fel?????
Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...