Inlägg från: Anonym (lagom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lagom)

Välutrustad man inne i sig...

Nä, jag blev förskräckt över jättekuken och det var inte skönt faktiskt. Min sambo har också en ganska grov och jag är väldigt liten i muttan. Jag tycker fortfarande att vissa ställningar inte är så sköna för det tänjer för mycket i muttan faktiskt.

• Anonym (Lagom)

En riktigt stor må vara mer upphetsande att se och känna på, men lagom är bäst när det kommer till penetrering. Min man är nog ganska "normal" och jag hade inte klarat en millimeter till i omrkrets - det gör redan lite ont i början.

• Anonym (Lagom)

Nu har jag ju varit med större killar (under lång tid) och nej, det blev aldrig skönt. Jag och min man har varit tillsammans i 3,5 år och än har inte smärtan i början helt gått över - oavsett hur kåt jag är.

Oliner skrev 2008-08-11 11:19:55 följande:
    Anonym (Lagom) skrev 2008-08-11 11:14:02 följande:
    Det som är bra med kvinnor är att eran mus är anpassningsbar, man kan ha allt från ett lillfinger till en falukorv och den kan ta emot båda, så skulle det nu ta slut och du blir ihop med nån med större kuk så skulle din mus anpassas och passa där också, visst första gångerna kan det gå lite segt men är man ihop ett tag så fungerar det fint.Så en stor kuk är nog mer en psykologisk grej att man som kvinna fantiserar om att den fyller upp dig osv, det sköna ligger kanske inte i dom extra cm/mm, utan i vad ni tänker när ni ser en boaorm ramla ut från byxorna. Ni fantiserar om hur den ska kännas, hur den är att suga på osv osv. Därefter så blir det också skönare för ni är kåtare när den väl kommer in i er. Eller vad säger ni har jag helt fel?????
Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...