Inlägg från: Anonym (mmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mmm)

Välutrustad man inne i sig...

Jag hade sex idag, med den mest välutrustade mannen jag träffat. Han varnade innan för att ha var rätt så stor och ack så rätt han hade. Organet var så stort att det nästan rullade ihop sig som en orm i boxerkalsongerna (tighta) när han blev hård och det var helt omöjligt att få in hela i munnen. Att få in den var ett meck, men det var helt fantastiskt att ha sex med denna jätte. Jag har alltid sett det som överreklamerat med jättesnoppar men det här var den skönaste upplevelse jag haft. Vi körde bara missionären och det kändes som om vi verkligen var ett när vi körde ihop. Tight och fint.

Hur ser ni på män med olika storlek och vilka ställningar och aktiviteter kan bli ännu bättre med en stor man än en liten?

• Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...
  • Anonym (mmm)

Den var alldeles enorm, säkert drygt 25 lång, ett hanterbart ollon och sen en myhcket grov och ådrigt fortsättning...

• Anonym (mmm)

snart ska vi ses igen... jag blir kåt bara av tanken

• Anonym (mmm)

Helgens äventyr var underbara med min jätteman. Hur jag än kämpar kan jag dock bara få in drygt halva i munnen/halsen innan jag börjar kväljas för mycket. Är lite tråkigt för jag brukar vara så duktig på att suga annars. Han tog mig bakifrån för första gången och det brukar kännas rjeält annars med lite större snopp, nu gjorde det det också, men på ett himmelskt sätt.

Svar på tråden Välutrustad man inne i sig...