• Trekidz

Majmammor 2007, part 9 :)

Då var det dax för tråd 9 mina kära majmammor En del väntar syskon till sin majpys och det ska bli skoj att följa ytterligare en gravivditet .... Babbla på om allt mellan himmel och jord,men framförallt om våra underbara barn

Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29679529.html

Vår bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31168573.html

Beach 2008 tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30537115.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 13:30
    Nya bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m34029990.html

*Elias-min älsklingsräka*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 10:03
    Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32611752.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 21:18
    Recepttråd: www.familjeliv.se/Recept/Forum-5-72/m36683346

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 21:20
    Här kommer en länk till Recepttråden som fungerar : www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36683346.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 09:19
    Ännu en ny bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m36709962.html
  • Svar på tråden Majmammor 2007, part 9 :)
  • Trekidz
    Candelavern skrev 2008-09-25 11:56:30 följande:
    Puzz- Sådana där konformade kritor för småbarn
    aha "aj si"
    *Elias-min älsklingsräka*
  • Blindness

Nu har vi varit och hämtat en ledsen Leya, eller hon blev jätteledsen så fort hon såg oss, stackarn var jättetrött och hade inte ätit nå vidare till lunch Somnade i vagnen på väg hem och jag testade att ge henne välling (efter både en dålig frukost och dålig lunch) och hon slukade i sig 200 ml i sömnen.... tror ni man kan be personalen ge henne välling om hon har ätit dåligt på frukost och lunch? Vill ju inte att hon ska svälta....

Annars hade allt gått bra idag, hon hade lekt i sanden, klättrat och donat och bara varit sa fröken

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness

Leya sover fortfarande sov bara 45 min i vagnen och sen somnade hon om i mitt knä och nu sover hon i sängen.... Hoppas verkligen att hon lär sig sova i vagnen då det är enda alternativet på dagis.

• LickMeUp

vi betalar 1525kr/mån för båda. visst är det ju billigt med tanke på vad det EG kostar. men det är inge kul iaf. speciellt inte när det krånglar från FK.. den sista urtbetalningen va tvungen att krångla...typiskt.

men nu är jag uppsatt på 6 olika ställen, så nu vore det väl fan å om ja inte kan få jobba lite.
    har varit på ett dagis ute på landet idag. mysigt värre

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • syrra
    Blindness skrev 2008-09-25 12:55:20 följande:
    Nu har vi varit och hämtat en ledsen Leya, eller hon blev jätteledsen så fort hon såg oss, stackarn var jättetrött och hade inte ätit nå vidare till lunch Somnade i vagnen på väg hem och jag testade att ge henne välling (efter både en dålig frukost och dålig lunch) och hon slukade i sig 200 ml i sömnen.... tror ni man kan be personalen ge henne välling om hon har ätit dåligt på frukost och lunch? Vill ju inte att hon ska svälta.... Annars hade allt gått bra idag, hon hade lekt i sanden, klättrat och donat och bara varit sa fröken
    De brukar komma igång med att äta, Johanna matvägrade i 3 dagar på dagis men nu äter hon jättenbra. Hon var dock jätte ledsen idag när jag lämnade henne, hennes vanliga fröken var ledig idag.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • LickMeUp

se där ja
    då har ja sålt vagnen
    det va inte meningen iofs..haha... det bara hände

• syrra
    Zas: varför ska ni ha dygnetrunt dagis?
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Candelavern

Blind- Matilda har mer eller mindre matvägrat fram tills nu, men nu har hon börjat äta rätt bra där.

LMU- nä, det vi betalar för dagis är ju inte mycket om man tänker på vad det verkligen kostar, men det kan ju vara mycket pengar ändå såklart, för den enskilda familjen menar jag

Nu har vi varit på 2års-kalas M vaknade strax efter 13 och höll igång tills nu, allt gick jättebra förutom när hon tappade nappen på vägen hem (vi cyklade), då skrek hon resten av vägen. Men nu sover hon gott iaf, och vi ska beställa pizza!

• LickMeUp
    Candelavern skrev 2008-09-25 20:25:59 följande:
    Blind- Matilda har mer eller mindre matvägrat fram tills nu, men nu har hon börjat äta rätt bra där.LMU- nä, det vi betalar för dagis är ju inte mycket om man tänker på vad det verkligen kostar, men det kan ju vara mycket pengar ändå såklart, för den enskilda familjen menar jag Nu har vi varit på 2års-kalas M vaknade strax efter 13 och höll igång tills nu, allt gick jättebra förutom när hon tappade nappen på vägen hem (vi cyklade), då skrek hon resten av vägen. Men nu sover hon gott iaf, och vi ska beställa pizza!
    ja jag tycker att 1525 spänn svider gött i plånboken speciellt eftersom ja inte har nån inkomst att hurra för.
    va inne å kollade banken nyss...
    2810kr för 32 timmars spring på harrys hmmmm
Svar på tråden Majmammor 2007, part 9 :)