• Quiz

Höst/Vinter-pappor

Tänkte skapa en tråd för oss som ska ha smått i höst och vinter.

Här kan vi dela tankar och ideér samt följas åt.

Nån som vill vara med?

13/10 - Quiz

• Svar på tråden Höst/Vinter-pappor
  • Papito

Gött med två 09:or till! Snart dags för ultraljud, ska bli skitkul..även om det är då man inser att det faktiskt också kan uppstå komplikationer. Jag var ko-lugn hela graviditeten senast, utom dagen för ultraljudet då jag kom på att de kanske såg något fel också. Allt var bra och sen var jag lugn igen. Blir nog likadant nu.

• Tobias

Får väll hoppa in här..
    Ja o sambon fick en underbar dotter den 3/9-08 en liten tjej som vägde 2795 o var 49 lång.. Pappas tjej :D

• Sniffy
    Quiz skrev 2008-09-07 21:27:48 följande:
    Sniffy, hur går det för er? Snart dags ju!
    Sorry, har legat 10 dygn på BB. Barnen fick ligga på Neo gör att dom hade lågt blodsocker men att även tjejen hade bakterier i blodet . Tjejen hade det inte så roligt heller, fick 6 enheter med blod och en kur mot elak bakterieinfektion i livmodern. Men vi är hemma nu och försöker få rutin på vår nya vardag. Har lagt upp några bilder på min sida.
  • Vibekes Pappa

Beror ju helt på vad som räknas med vinter.
    Men den 30e mars är det beräknat att knytet ska titta ut.
    För mig är mars vinter tänkte jag tillägga =)

• Quiz

hehe, du är välkommen du oxå, men i skåneland, så är det vår i Mars

• Quiz
    Sniffy skrev 2008-09-20 20:58:08 följande:
    Sorry, har legat 10 dygn på BB. Barnen fick ligga på Neo gör att dom hade lågt blodsocker men att även tjejen hade bakterier i blodet . Tjejen hade det inte så roligt heller, fick 6 enheter med blod och en kur mot elak bakterieinfektion i livmodern. Men vi är hemma nu och försöker få rutin på vår nya vardag. Har lagt upp några bilder på min sida.
    ojj... grattis till familjen iaf. hur mår alla nu då?
  • Quiz

Börjar bli en del nu. Tvivlar på att tråden kommer vara öppen så länge att alla hinner komma ut innan den stängs;

3/9 - Tobias (Fött)
    15/9 - Sniffy (Fött)
    24/9 - Jstrand
    11/10 - Danjelsan
    13/10 - Quiz
    29/10 - Daniel74
    22/11 - Aardvark
    26/1 - Alexp
    10/2 - kille123
    Feb09 - Papito
    22/2 - Storkisse
    30/3 - JustTemporary

Tror att jag har fått med alla. Hojat till annars

• Sniffy
    Quiz skrev 2008-09-21 22:43:11 följande:
    ojj... grattis till familjen iaf. hur mår alla nu då?
    Alla mår bra efter omständigheterna, mina tjejer avslutade sin antibiotikakur i dag. Ganska jobbigt med nätterna, då ungarna typiskt nog är som aktivast och hetsar upp varandra i en skrickorgie som aldrig verkar ta slut . Annars är allting bra
  • Storkisse

Jag o min sambo va på UL idag o fick se den lilla krabatan eller ska jag säga akrobaten, det va ett väldans liv där inne.
    Fick BF flyttat till den 25/2-09

• Quiz
    Storkisse skrev 2008-09-22 19:31:10 följande:
    Jag o min sambo va på UL idag o fick se den lilla krabatan eller ska jag säga akrobaten, det va ett väldans liv där inne. Fick BF flyttat till den 25/2-09
    Det är något magiskt första gången.
Svar på tråden Höst/Vinter-pappor