• Noname00

*Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag är kille och varit med om detta 2ggr.

Första gången var med en 40 årig kvinna jag var  yngre och hon troligtvis mer erfaren.

Hon red och hade en enormt härlig rytm och takt styrd från hennes sida.
    Helt plötsligt sprutade det till och vätska rann längst gummit och kukroten.
    Jag förstod inte först vad det var och trodde det var urin, men sedan insåg att jag varit med om en fontänorgasm, en härlig känsla.

Det var sommar så känslan av väskan var inte varm utan mer neutral ens kroppar håller ju en viss värme, det var ingen färg och luktade inget.

Andra gången var med en annan tjej i min egna ålder runt 25 eller vad vi var, jag minns inte om jag slickat henne lite innan men fingrat henne hade jag gjort, hon reste sig senare å stod på knä med särade ben och jag fingerpullade henne, krokade mina fingrar och penentrerade mer uppåt som jag ofta gör än bara innåt med raka fingrar.

Hennes ögon slöts lite lätt medans hon höjde sitt ansikte, helt plötsligt flämtade hon till och krampade samtidigt som ett lätt ljud hörde när vätska rann längst min hand.

Ja förstår er känsla den är lika härlig för er som för oss :)

Om någon hellre  vill diskuterade via PM så välkommen å droppa en line.

• Noname00
    EmmaU79 skrev 2024-11-15 09:12:43 följande:
    *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.

Jag hade aldrig fått det under mitt 45-åriga liv förrän jag träffade min nuvarande KK. (hade förvisso knappt träffat någon med ens hälften av hans storlek därnere)

Jag får det bara när vi ligger i reverse cowgirl och jag går upp och ner i ett normalt tempo och han ligger still men spänner bäckenet och låter mig hitta rytmen. Det är nånting med att hans k*k blir lite mer spänd och lite bred(are, hehe). Då kan det ske 4-5 ggr på några minuter.

Det stämmer K***n vinklas lite mer nedåt och den blir då extra spänd känns som att trycket ökar, jätteskönt då det ökar känslan när man kör med kondom den kombinerar känsla av bakifrån och rida tycker jag.

En lite töjande känsla för båda.

• Noname00

Jag har varit med om det med 2 olika kvinnor upplevde det aldrig som urin.

• Noname00
    hemligbc skrev 2025-02-08 00:14:52 följande:

jodå tro mig
    första gången var 1979 gick på internartskola
    hon red mig och kom och sprutade ner mig totalt
    trodde hon pissade.
    har även många trevliga erfarenheter av kvinnor, som  har den förmågan
    var på en porrbio med en kvinna jag nyligen hade träffat för ett gb
    hon sprutade i väggen fler meter bort.

älskar o tänder mycket på just detta kink
    inget äckligt alls, enbart njutningsfullt

Blue Vision?
  • Noname00

Men ni som får fontänorgasm kan ni välja själv om det ska ske eller inte, ?
    Rinner det eller sprutar en stråle?

Svar på tråden *Läses ej av känsliga* - Squirting/fontänorgasm! Pinsamt, men behöver råd från någon som kan.