Vågar du smeka dig själv inför din partner?
Läser mycket om att andra smeker sig själva under sex eller inför att killen kollar på.
Själv är jag blyg och skulle inte våga även om jag skulle vilja.
Gör du det? Varför, varför inte?
Läser mycket om att andra smeker sig själva under sex eller inför att killen kollar på.
Själv är jag blyg och skulle inte våga även om jag skulle vilja.
Gör du det? Varför, varför inte?
Självklart gör ja de ibland. Han blir bara upphetsad,så då hjälper de ju till. :) Lycka till.
Otroligt tändande tycker jag!!!! Gör det ofta och jag vill gärna se hur hård han blir....:D
Absolut!
Jag har inga hämningar inför min partner. Han älskar att se mig smeka mig själv, det tänder honom.
men vågade ni smeka er själva från början, dvs första månaderna eller är detta något som kanske kommer?
Ja för tusan, de e ju så upphetsande
Min sambo vill att jag ska smeka mig själv och att han ska få titta, men jag känner mig så obekväm. Jag kan fantisera om det och jag vill det, men jag blir så stel. Under tiden vi har sex, då är det inga problem. Då kan jag smeka mig själv, men det är just att han bara tittar som jag tycker är jobbigt... Tråkigt, men sant.
Det kommer med tiden. Jag tyckte också att det var pinsamt i början, men nu älskar jag det. Man måste bara bli van med varandra om är den blygare typen.
jag vågar inte ens smeka mig själv under tiden vi har sex:( känns pinsamt
Klart jag gör Och han lika så. I LIKE IT!
Ibland ber jag dock honom gå ut så jag kan få kolla på porr och onanera själv. Han behöver ju inte vara med gämt.
Anonym (blyg oxå)
skrev
Min sambo vill att jag ska smeka mig själv och att han ska få titta, men jag känner mig så obekväm. Jag kan fantisera om det och jag vill det, men jag blir så stel. Under tiden vi har sex, då är det inga problem. Då kan jag smeka mig själv, men det är just att han bara tittar som jag tycker är jobbigt... Tråkigt, men sant.
Jag känner som dig, jag kan känna på mig själv när vi har sex men jag blir ganska blyg av mig om jag ska sitta vid mitt hörn och han ska bara sitta och kolla in mig, nää jag skäms hehee