• FrökenFifi

Hunden gnyr. Hjälp snälla!

Senaste timmarna så har hunden gnällt och gnytt nästintill hela tiden. Sambo har gått ut med han 2 ggr då jag är höggravid och har ont i ryggen. Jag undrar vad det kan vara? Blir orolig. Han verkar glad och pigg och han äter och dricker så det är inget sånt... men vad ska jag göra?

Hjälp!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-12 20:43
    Glömde skriva att han verkar speciellt besatt i mig, kollar på mig och klättrar på mig och nosar på mig...

• Svar på tråden Hunden gnyr. Hjälp snälla!
  • Mysiga Mamman

Mycket löptikar i området kanske? De brukar få många hundar att bli pipiga o sen nöjda när de kommer ut.

Han har inte ont nånstans? Kissar han som vanligt o sköter magen?

• Zarah Zofie

Kan det vara en löptik i närheten? Vår gamle gubbe kan ligga och gnissla och gny som besatt om en sån finns. Stiger man upp springer han till dörren och ska ut.

Änglapojken Linus 8-00, Emilia 9-02, Hannes 4-07
  • wickan82

Jag tror nog att han känner av dig å att du är rnära förlossning... som om han talar om att han finns där.... så var min katt....

• Freiya

du kanske ska föda snart? :)
    många hundar känner sånt på sej ett tag innan. går han runt och luktar och gärna är i närheten av dej också?

annars skulle jag gissa på löptik också.

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Freiya

läste din tillägsskommentar nu :)

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • FrökenFifi

Oh kanske.. det låter som det kan stämma in. Fast just idag, av alla dagar, så känner jag ingen förvärk :D

Freiya skrev 2008-08-12 20:47:23 följande:
    du kanske ska föda snart? :)många hundar känner sånt på sej ett tag innan. går han runt och luktar och gärna är i närheten av dej också?annars skulle jag gissa på löptik också.
  • Knubbe12

Löptik i området... (eller annan "trevlig" doft...;o)

• wickan82

dom kan nog känna det en tid innan...... vänta så ser du om hon slutar efter bebben kommit.. lycka till

• wilsjessica
    FrökenFifi skrev 2008-08-12 20:56:43 följande:
    Oh kanske.. det låter som det kan stämma in. Fast just idag, av alla dagar, så känner jag ingen förvärk :D
    Så då kanske de är dax. Mina förvärkar försvann dagen innan jag födde. Hur lugnt i magen som helst. Min vovve (tik) vek inte en tum från min sida dagen innan!
  • Pikaur

Låter som löptikarna börjat visa upp sig i ert område

Svar på tråden Hunden gnyr. Hjälp snälla!