Inlägg från: Eisa |Visa alla inlägg
  • Eisa

Ni som har hund eller katt - hur STÅR NI UT med håret de fäller?

TS

Ja, visst är det snuskigt? Men när man har djur så vänjer man sig på nåt sätt.

• Eisa

Fast när man har djur får man såna här "bryta ihop" - dagar då man bara skriker FAN VAD ALLT ÄR SNUSKIGT JAG TÄNKER ALDRIG MER KOMMA HEM!
    Men det går över.

• Eisa
    miss kitty skrev 2008-08-13 13:20:04 följande:
    Eisa: ja, de där "bryta-ihop-dagarna" är jobbiga. Sambon brukar få psykbryt när katterna tycker kisslådan är äcklig (har man 3 katter räcker det att man är borta lite väl mycket över helgen så blir det ju fullt i lådan) och bestämmer sig för att det är bättre att skita på golvet brevid. Eller när dom kräks på elektriska apparater - varför???!! Våra katter vill alltid helst kräkas på tvn, videon, routern eller liknande - då vill man slänga ut dom från balkongen med huvudet före, fast man lugnar sig ju ganska fort som tur är...sen kommer dom där och jamar och fjäskar och vips har man glömt alltsammans...
    exakt!
    TwistedSister skrev 2008-08-13 13:25:21 följande:
    Haha såna bryta ihop dagar kan jag få även nu utan husdjur. Speciellt om sonen vart hemma med pappa på en ledig dag, då är garanterat allt vi äger på golvet när jag kommer hem.
    fast då är det ju inte SNUSK, utan bara stök
Svar på tråden Ni som har hund eller katt - hur STÅR NI UT med håret de fäller?