• santtuliini

Redken?

Har beställt Redken shampo samt balsam då dom var ganska dyra vill jag gärna vad ni som använder tycker om produkten

• Svar på tråden Redken?
  • Kristall07

Bästa som finns! Jag tipsar om att handla det på Tradera, jag köpte sist sh+balsam för 130:- billigare, tyckte jag kändes bra!

• LevaLivetNu

Har testat en mousse för lockigt hår, inget frizz och mjuka fina lockar. Helt ok, dock saftigt pris.
    Har någon testat shampo/balsam för lockigt hår/självfall??

• santtuliini

fler som använder produkten? =)

• anniecaroline

Jag har använt schampoo och balsam för lockigt hår i ca 1 år och jag tycker det är kanon.. det blir stor skillnad på mitt hår när jag inte använder red ken.. håret får mkt bättre kvalite och lockarna blir inte flygiga utan håller ihop bättre..

• LevaLivetNu

Surfat runt för o se vem som är billigast på nätet......tips någon??

• SStina
    Bebbe2006 skrev 2008-08-17 20:52:03 följande:
    Redken är i särklass bäst.Som tvåa kommer Kérastase
    Håller fullständigt med......otroligt bra produkter med ett koncentrat som gör att du behöver pyttelite av schampoo beroende på hårlängd......andvändt Redken sedan 15 tillbaks...permanentar och färgar även håret i Redkens produkter.
    Har jobbat med deras produkter och blev fast...har även jobbat med deras håranalys på kunder.....Tar hårprover och analyserar fukt och streckbarheten inför val av schampo..balsam...och framförallt innför permaneter...
  • santtuliini

tror att det jag beställde hette redken all soft? nån som provat all soft elr villka har ni provat?

Svar på tråden Redken?