• mal

Illamående och lös i magen vid äl?

Fler som mår så vid ägglossning och strax efter?

• Svar på tråden Illamående och lös i magen vid äl?
  • Anonym

Inte illamående men väl lös i magen. Samma gäller precis när jag får mens.

• mal

Inte kul direkt, men skönt att höra att man inte är ensam. Nu vet inte jag hur gammal du är men läste nånstans att ju äldre man blir desto mer känner man av äl eftersom kroppen måste jobba mer. Jag är 26, känner mig inte gammal men tydligen kroppen Har inte haft såhär så länge.

• SmurfÖga
    2 dagar innan äl fram till mensens 3 dag så har jag lätt illamående och lös i magen. Värst är det några dagar innan mensen. Hela kroppen är upp å ner. Så har jag haft sen 18 års ålderna och i dag är jag 37. Och det har blivit lite värre då jag nu även får migrän attaker så det står härliga till.
  • mal
    SmurfÖga skrev 2008-08-15 17:24:20 följande:
    2 dagar innan äl fram till mensens 3 dag så har jag lätt illamående och lös i magen. Värst är det några dagar innan mensen. Hela kroppen är upp å ner. Så har jag haft sen 18 års ålderna och i dag är jag 37. Och det har blivit lite värre då jag nu även får migrän attaker så det står härliga till.
    Stackare.. Då vet jag vad jag har att vänta, kanske? Finns det ingen hjälp du kan få för det låter verkligen inte sunt.
  • SmurfÖga

Mot migränen så tar jag migrän tabletter, eller om jag känner innan så tar jag huvudvärkstabletter. Men mot illamåendet och att jag är lös i magen det har jag inte hittat något som funkar än.

• Taffer

Så har jag det nu, och jag skulle væl haft æl typ nu om jag har min normala menscykel, men jag har p-stavar och bløder varannan vecka så egentligen ska jag ha mens nu istællet

Svar på tråden Illamående och lös i magen vid äl?