VIHPS VIII
Hej tjejer
NU har även jag hittat hit
Hoppas alla mår bra
Pöss
Hej tjejer
NU har även jag hittat hit
Hoppas alla mår bra
Pöss
Hej tjejer
Blir inte mycket tid här då jobbet slukar så gott som all vaken tid. Men jag trivs kanon så jag klagar absolut inte
Caribe: Är utan ord gumman!! Vet inte vad jag ska säga och det tröstar föga ändå. Men du finns i mina tankar ska du veta! Stor kram till dig
Maskros: Följer dig o Rolle med spänning. Hoppas att det känns bättre nu än för ett tag sen. Du förtjänar den bästa mannen i världen...glöm inte det!
Infan: Så kul att se dig här inne vännen
Lilja: Hoppas att allt är bra med dig
Xena: Hur har du det?
Nu glömmer jag hälften men ja....ja ni vet
Pöss
Hej alla
Jobbar hemma några timmar nu så jag passar på att hoppa in här
Måste dock berätta att samboskapet blev kort. Vi passade inte alls ihop. Han ville ha en kvinna som satsade enbart på barn och man och det är inte jag!Han var kontrollerande och svartsjuk. Så det är finito och det känns (om jag får skriva så) jävligt skönt!!! Väntar bara på att han ska flytta så just nu är det inte kul hemma.
Men jag mår bra så ni behöver inte tänka på det söta flickor
Xena: Jo jag saknar ridningen något fruktansvärt För några veckor sedan fick jag hjälpa en kompis med en häst och jag var så lycklig
Caribe: Det tror jag nog att det gör En dag ska jag ha tag i rätt grabb ska du se
Xena: No way!!! Inga ridgrabbar för mig tack
Jag får nog söka på andra ställen
Kul att det går framåt med ridningen. Har du hoppat något på sistonde?
God morgon flickor
Sitter och jobbar så jag passar som vanligt då på att skriva några rader.
Haft konferens torsdag-fredag vilket var kanon på alla sätt utom ett. Min dator/mobiltelefon (vi har en specialtelefon på jobbet med allt i ett) blev stulen på hotellrummet. Var mindre roligt då drygt 1 månads jobb ligger där i. Det är ju helt otroligt att något sådant kan ske på ett av Stockholms finare hotell. Nu är det polisanmält och jag får en ny telefon men det är tråkigt ändå. Får ju börja om med en del jobb som redan är gjort.
Jaja....jag har ju inga viktigare saker för mig än att jobba så det löser sig säkert
Hoppas ni har det bra denna soliga söndag
Pöss
Hej brudar
SS: Pratade ju med dig på telefon igår så jag har nog sagt mitt angående mannen
Får snällt jobba hemma idag när datorn fått vingar! Men det är ganska skönt
Caribe: Var är det för förmåga som ramlat över dig??
Hej Lilja Länge sen jag var inne samtidigt som dig
Ja allt har ju en bak och framsida Ganska skönt att lulla runt hemma och sitta här! Känns nästan som om man skolkade