• Maskros67

VIHPS VIII

Caribe: här har det klarnat upp nu, men det blåser som sjutton. Har ni bastu i huset?

Man måste ju ha en vilodag emellanåt så kroppen o musklerna får återhämta sig. Gud va bra o kunna träna på lunchen!

Ja, det passar perfekt att få sova en timme extra på söndag, speciellt när man nog inte är hemma förrän vid 4-tiden på morgonen

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Va härligt Caribe! Jag har bara kamin o ett liiitet badkar, men man ryms två om man flätar in benen i varandra

• Maskros67

Gomorron flickor!

Vilken start på dagen o läsa Infans inlägg om äl-tester. Guuuud va jag fick bita ihop för att inte börja skratta högt här.
    Och ja, jag har länge retat mig, eller snarare fått ett slag i magen, av all klumpig reklam, man är nog lite för känslig mot sånt.

Va, är Joyce gravid? Måste in i Visp o dubbelkolla.

Grattis till Hulda-Stina, nån som vet vad det blev?

Har haft en jätte-mysig helg iaf. En tjejkompis var hem till mig på fredagkvällen o vi käkade ost o kex o kollade på Idol o hon brände av lite dansmusik till mig.
    På lördan fixade jag god mat o kladdkaka till mig o R o sen åkte vi på dans till Borlänge, var hemma 4 på natten. Sen hade vi en lugn söndag, kollade på dansbandskampen, Larz-Kristerz bor ju i samma kommun som R bara några mil härifrån. Den stora killen som sjöng satt o drack öl på samma båt som mig i somras, det gungade till rätt bra när han klev ombord kan jag lova, sköna killar
    Himla kul att de gick vidare.
    Sen var det sista gången på buggkursen. Men fortsättningen börjar redan 9 nov som tur är

Kram allihopa!

• Maskros67

Tack Aggis, det tog lite tid att leta sig tebax i tråden, både till Joyce plus o Huldas son.

Va roligt!

• Maskros67

Oj Infan! Jag sitter här o dreglar! Tror aldrig jag har ätit trattkantareller till fisk dock, men det blir säkert jättegott Räcka ut tungan

Jag har matlåda från helgen med klyftpotatis o fläskfilé under gorgonzolatäcke m sockerärtor, serranoskinka, champinjoner o persilja, o grädde. Mumsigt!
    Vägen till mannens hjärta går ju genom magen o jag har nog misskött den lite hittills
    Det uppskattades iaf.

• Maskros67

Caribe: ja, det vart gorgonzola över så R o jag käkade ost o kex igår. Mummmms!
    Tycker du är superduktig med din diet, jag skulle ALDRIG, o det menar jag verkligen, klara det. Därför jag måste röra mig en massa istället

Xena: åh, ska ni åka igen??? Tycker jämt ni är ute o far
    Larz-Kristerz är kanon, har dansat till dem flera gånger. Men det lär bli svårt för dem att hålla sig kvar, tycker de har ett underligt system för den där tävlingen. Hade väl varit mer rättvist om två gått vidare från varje omgång o sen mötts i nån stor final, nu blir det ju en fördel att vara med så sent som möjligt i programmet

• Maskros67

Gomorron flickor!

Xena: är det ett helt år sen? Tyckte det var alldeles nyss, time flies...

Infan o Mirren. När det gäller Larz-Kristerz så är det mycket de gör med glimten i ögat. Däremot är de väldigt stolta över att spela på "gamla" instrument o anläggning från 70-talet för att verkligen få till det soundet, därav kostymeringen också.

Jag gillar ju mest de "moderna" dansbanden som gör covers o egna låtar som är lite rockigare/poppigare, det där med hjärta o smärta o smäktande toner är inte fullt lika kul att dansa till.

• Maskros67

Helt ok för min del Mirren

Här snöade det så det tom ligger snö kvar på marken, första gången i höst.

Ha en bra kväll sötnosar!

• Maskros67

Hej tjejer!

Hihi, min klädstil går nog mer åt Xena-hållet
    Här på kontoret är det jeans, tröja, eller topp o sandaler som gäller. Här skulle de nog verkligen hoppa högt om jag kom i kjol eller klänning
    Det är mest damerna över 50 som klär sig så här.

Caribe: oj va jobbigt med sån träningsvärk. !

Kram!

• Maskros67

Kikar bara in o önskar trevlig helg

Svar på tråden VIHPS VIII