VIHPS VIII
Minna ha ha ja du vet ju vad du snackar om
Minna ha ha ja du vet ju vad du snackar om
Sessan - nu har jag läst och det man slås av är är bådas kärlek för den andre, det finns definitivt saker att bygga på där, nu handlar det nog mera om att lyckas kommunicera med varandra (prata samma språk) så att ni kan komma vidare! Lycka till kram
Hej tjejer
Har hunnit med morgonpromenad och pump på lunchen och nu sitter jag och äter nyttig tomat/morotssoppa solen skiner summa summarum det är en bra dag
Maskros - vet inte om d spelar ngn roll man är trött oavsett på morgnarna det är en sån period nu... hoppas det blir lite bättre när det blir vinter tid och vi ställer tillbaka klockorna!
Hur är det med dig då sessan, är du hemma hos F igen nu?
Copy det verkar vara ngt som går.... är oxå skittrött om kvällarna/mornarna!
Infan - vet vad du menar med dödligt trött på det här.... men jag känner en ny kraft i att ha valt en ny väg, ni tänker inte i dom banorna? Jag vet att ni står i kö men det är en befrielse att släppa dom egna försöken och bara vänta på ÄD och låta kroppen och själen vila! Kan ni inte sätta ett slutmål för vad ni orkar och hålla er till det? det kanske hjälper?
Sessan vad bra att ni kämpar vidare tillsammans
Maskros vad jag är skriver så låter det bara fånigt, men du skall veta att jag känner så med dig och din nuvarande situation, kan bara skicka kramar och hoppas att det skall vända för dig snart!
Skickar kramar till osynliga lilja och xena
Kram!
God för middag tjejer
Maskros huvudsaken du vet att jag tänker på dig och alltid hoppas att det skall ordna sig det låter bra att du hittar på roliga saker som får dig att tänka på annat!
Nu skall jag ner på "aerobics" voijne voijne det var år sen jag gick på det, hoppas jag kan hänga med i koordinationen efter det blir det svamp och purjolökssoppa
Kram
Malu bra visste jag kunde lita på dig
ha så mysigt med familjen! KRAM!
Jasså den kommer du ihåg Joyce ja jag kom plötsligt ihåg varför jag ville rymma förra gången nu när jag gjorde det här passet.... fy vad jobbigt, men lite lättare bland kollegor där flera var lika usla
Berättade storyn för min instruktör här på jobbet och hon höll på garva ihjäl sig! Hon berättade en tillbaka om hur hon lett ett pass och haft jättebråttom och startat igång allting och satt på sig head--set och sen tänkt att jag hinner snabbt slinka in på toa innan vi startar, varpå hela passet fick lyssna på hennes toalettbesök
Hej sessan!
Cah förstår att det tar emot att närma dig barnverkstaden igen men pergo kan ju verkligen göra skillnad och det är ju tabletter så det går ju hyfsat lätt, hur många behövde du ta när du gjorde förr och fick du några biverkningar? Själv fick jag ju bara ta 2st tabletter varje cykel och knappt det pga överstimulering
Men annars skriver jag under på att det är skönt att slippa klinikförsök, jag koncentrerar mig istället på min diet och träning och försöker komma iform till ÄD
Cah - ah då är du likadan som mig du behöver minimalt med pergo och det är ju positivt, biverkningsmässigt! Jag hoppades oxå alltid på några stycken istället för en, kommer ihåg när vi fick sexförbud när det var flera stora och vi var på varann som kaniner
Vad duktig du är med vikten, jag vägrar att väga mig men jag ser att mitt midjemått har ändrats radikalt, det känns skönt!
Wow vilken lycka grattis till utlandssvensk
en dotter på 7 veckor, det är ju fantastiskt att få adoptera en så liten bebis