• Caribe

VIHPS VIII

Godmorgon tjejer,

Har svårt att vakna nuförtiden när jag inte får mitt morgonkaffe rött te har inte riktigt samma effekt!

Köpte en kok bok igår som jag gillar, den heter "den självläkande människan" av Sanna Ehdin, hon är immunolog och forskare och förespråkar ngt som kallas för IFD mat
    http://www.ehdin.com/?lang=swe

Skit med träningen maskros själv hade jag inte sån tur... när jag kom ner till pumpen igår kväll så kunde inte vår tränare leda passet så hon hade bestämt att vi skulle ha ngt som hette Pump challenge där vi gick runt i stationer och gjorde pumpövningar två och två, det var så jobbigt att jag knappt kunde ta mig hem efteråt

Skönt med nya fönster nu till vintern

Skickade kompletterande papper/undersökningar till AVA Åbo igår så nu är längtar jag bara tills vi får träffa läkaren den 20 nov

Kram Kram

• Caribe

Oj xena det låter som en tuff dag du har framför dig, lycka till på medarbetar samtalet
    Ja en liten my skulle inte var dumt

Maskros använder du din orbitrek ngt då? den kan man ju köra utan armar om man vill

Kram

• Caribe

Maskros - jamen där står det ju... såg bara kunde inte köra spinning = besvikelse hi hi inget kaffe du vet....

• Caribe

Fy vad jobbigt maskros att småblöda hela tiden gör ju att man hela tiden vill tröstäta och känner sig hängig! Hoppas verkligen att du kan få ngn reda i vad som händer när du kommer till doktorn, alt få ngn medicin som lindrar symptomen. Ni har inte akupunktur där du bor? tror mkt på att dom kan balansera menscykeln, lindra pms etc

• Caribe

Sessan oj vad spännande det låter är det i närheten där du bor?

• Caribe

Godmorgon

När jag vaknade imorse så var jag väldigt förvirrad och trodde det var helg... arsch vad man bedrog sig...

Men nu sitter man på jobbet och här börjar solen oxå titta fram, så det kanske blir en bra dag iallafall!

Ska till min aku på lunchen, alltid lika spännande!

Kram Kram

• Caribe

Maskros ja den varianten har oxå hänt och då är det inte dumt att borra ner huvudet i kudden igen

• Caribe

Hej Xena hoppas du lyckas få med dig mannen

Jag har faktiskt lyckats vänja min man vid långpromenader, vi brukar gå runt en sjö i närområdet och det tar 1 timme och igår deklarerade han att i helgen går vi runt sjön både lördag och söndag (då blev jag glad)

Förstår att du blir dagvill när du jobbar skift men det är ju trevligt att jobba dag på helgen iallafall då hinner du umgås lite med din man

Hur blir det sen när ni blir föräldrar, ska du fortsätta jobba skift efter mammaledigheten?

I helgen har vi planerat att ta det väldigt lugnt

• Caribe

Hej tjejer

Nu har jag varit hos min akupunktör och fick beröm att jag var så duktig med min diet och träning och att hon märkte en positiv skillnad! Sen stack hon nålar vid några ställen samtidigt som hon frågade om jag hade haft en traumatisk uppväxt och jag blev väldigt förvånad när det plötsligt kom tårar när jag berättade att jag haft det... fast skönt ändå på ngt sätt. Bra bra tyckte hon när tårarna kom, blockeringar som släpper

Roligt att se dig infan och även du har tränat, duktig tjej - vad körde du?

Xena så du fick med maken ja nu går vi mot kallare tider och i helgen även ställa tillbaka klockan så nu kommer det vara kolsvart när man går hem från jobbet... suck.. får börja ta mina promenader på morgonen istället för på eftermiddagen vågar jag inte när det är så mörkt!

Men skönt med en extra timme på söndag, den kan du behöva maskros för att ta igen dig om du skall fara ut och dansa på lördagkvällen

Sessan vill höra mer om den där kursen när du varit på den

Vinkar och saknar cc och lilja Kyss tjejer!

• Caribe

Copy - trist väder hoppas ni får finare till helgen när din kompis kommer på besök
    Blir det lite party i helgen oxå då om kompisen kommer?

Infan - floating måste jag prova någongång det verkar superhäftigt functional training kör jag oxå ibland det är svin jobbigt

Svar på tråden VIHPS VIII