• Caribe

VIHPS VIII

Apropå mysbyxor, jag har alltid tyckt att det har varit mysigt att ha några mjuka mys byxor och skön tröja på mig när jag kommer hem och sköna tofflor till det.

Men min man när jag träffade honom ägde ej myskläder, ej morgonrock och ej tofflor!
    På vår första jul tillsammans så köpte jag dessa saker till honom och efter det blev han som förbytt, numera när han kommer hem tar han av sig skorna och sen springer han raka vägen till mysbyxorna och tofflorna nu skulle han dö om han var tvungen att gå omkring i jeans och strumplästen hemma

Det är nog lite ovanligt att alltid ha klänning eller kjol, men märk väl att jag har tuffa lite kortare klänningar/tunnikor och inte några tant kläder

• Caribe

Aggis - leggings var ordet jag letade efter inte tights, jag brukar alltså oxå ha leggings och klänning/kjol! Även jag är väldigt modeintresserad och tycker det är viktigt att känna mig snyggt klädd (det hjälper upp den allmänna misären liksom) jag gillar verkligen modet som är nu med sköna sjalar och mysiga stickade tröjor och speciellt figurnära stickade långa tröjor som finns nu som man kan ha med leggings och stövlar

• Caribe

xena inte är det tur att du bor långt bort, ditt rätta jag sitter ju inte kläderna och även om jag är intresserad av kläder så bryr jag mig inte alls om ifall min vän går bredvid mig i fjällräven så ytlig är jag inte

• Caribe

Ärsch charmen sitter ju inte i kläderna så jag förstår mkt väl att du går hem hos Karlarna xena och du med maskros! Och jag anser mig charmig nog att kunna charma vilken karl som helst iklädd Fjällräven från topp till tå

• Caribe

Hej tjejer

Hoppas ni får en trevlig helg  (stackars xena som jobbar)

För mig vankas däckbyte, krattning löv, dammsugning låter kul va? "living the dream"

Kram Kram

• Caribe

Nu skall jag ner och pumpa jag har apropå kläder köpt mig ett par väldigt korta "tweed skjorts" som jag över huvud taget inte får på mig och dom är mitt stora mål... har sagt till kollegorna på jobbet att när dom ser mig komma in i tweedskjorts då är jag i mål får hoppas jag lyckas innan det blir för varmt att ha dom....

• Caribe

Hej tjejer hoppas helgen varit bra!

Här i STO har det varit sol hela helgen så det har varit mysigt

• Caribe

Infan jag är helt stum...... vafalls? hur kan det vara möjligt? På ngt sätt så vet man ju att såna mirakel händer inte oss som kämpat så länge och på alla möjliga och omöjliga vis???? Förvånad

Men jag läser om och om igen och det står verkligen där

DU HAR PLUSSAT  VILKEN OTROLIG GLÄDJE

Voijne voijne nu väntar ingen lätt tid men jag hoppas på halvkoma till vecka 20 för din del

Är så glad för din skull - om du bara visste

Jag gråter inte ens glädjetårar för jag är så chock skadad så jag bara ler, väldigt brett

• Caribe

Jag måste smälta det här.... första gången jag säger det... men så chockad är jag OCH GLAD   jag ber till alla gudar som finns att det går hela vägen för dig vännen!

• Caribe

Infan ska iväg och luncha nu så får vi se om chocken lagt sig efter det hi hi virra vidare du så länge så återkommer jag

Svar på tråden VIHPS VIII