• Caribe

VIHPS VIII

Hej tjejer!

Tillbaka efter skön helg... det tar emot....

• Caribe

Trött, det är så svart ute när man vaknar så till och med katterna ligger kvar och tittar undrande på en när man kliver upp....

• Caribe

Låter som en väldigt rolig kväll xena, ser fram emot kort på dig iförd lösögonfransar (avancerat) avis som bara 17 på Thailandsresan du har att se fram emot....

SS vad glad jag blir att ni har det så bra tillsammans, allt kämpande gav ngt tillslut, en man som bakar låter toppen!

Hur går det för dig infan, funkar halvkoman eller är du helt nipprig om dagarna?

Själv har jag fixat massor med godsaker till en afterwork vi skall ha med start 16.00 ska bli trevligt men jag fasar redan för ev baksmälla imorgon... man börjar bli gammal klarar knappt att jobba när jag är bakis!

Kram Kram

• Caribe

Japp trött, väldigt trött men ingen huvudvärk än.... men den kommer nog efter lunch
    Önskar så att jag låg nerbäddad i min säng och tittade på tv....

• Caribe

Mirren - vi skall träffa läkaren i Åbo nästa vecka och då får vi reda på lite mer kring väntetider, men jag tror inte att ngt händer under 2008 men jag hoppas dom hittar en donator snabbt och att vi har tur och får köra igång i januari!

Spännande att gör FET, det är ju från samma batch som du blev gravid av så dom äggen måste ju vara kanon

• Caribe

Mirren ser nu att du frågat hur ÄD ivf går till och jag återkommer om det med när jag träffat läkaren och vet lite mera

• Caribe

Mirren jag såg på ngt tv program där det var en mamma vars ivf barn hade dött, tror det var flodvågen i Thailand, men är inte säker? Hur som helst så hade dom gjort FET med samma batch som det första barnet blev till från och dom lyckades bli gravida igen och det barnet var väldigt lik deras första barn, nästan skrämmande lik med tanke på omständigheterna.

Hur som helst vad jag vill komma till är att jag tror ni har goda chanser att bli gravida och att få ett barn som kommer likna Casimir väldigt mkt

Ja jag hoppas att 2009 kan få bli året......

• Caribe

Kerpet - ja du vet vad du får göra då, blir 4 barns mor

Undrar oxå hur det går för infan? Klättrar du på väggarna eller? 1 1/2 vecka till kontrollen!

Lycka till med din avhandling Mirren och ja om man skall må illa så finns det bara ett skäl som är ett gott skäl

MaLu ja jag har oxå fingrat på några mindre rumsrena saker på DesignTorget och bl.a såg jag det där memory spelet med tuttar Tack för din ljusglimt såna värmer och såklart skall jag hälsa de finska generna nästa vecka det skall bli mkt spännande, har börjat skriva ner frågor så jag inte glömmer! Tydligen är läkaren i Åbo väldigt karismatisk och uppskattar frågor, ska visst se ut lite som Åsa-Nisse ska bli kul att se Åbo oxå, har ju aldrig varit där!

Vad skönt det är med helg, i helgen skall vi tapetsera vårt sovrum med en ny fondvägg! Det är en smalrandig tapet med ränder av guld, beige, latte, vitt, creme om vartannat, ska bli spännande att se hur det blir! Ska även beställa en helt crazy fondvägg till vår matsal, det är som en gigantisk rosa orkide med massa text skrivet runt ikring (www.eco.se, tapeten ligger under eco wall)

Kram kram

• Caribe

Sessan den är från www.borastapeter.se och kollektionen heter Orient, tapet nr 2352
    Men när man går in och tittar så ser den så tam ut, i verkligheten har den världens lyster och guldranden lyser upp hela tapeten!

Rosa ränder låter fint och jag vet ju hur mkt du gillar rosa

Min pappa säljer mattor, tapeter etc så jag är bortskämd med att gå in och hämta det jag vill ha.....

MaLu tapetsera är riktigt kul om man hjälps åt P är ansvarig för raksträckor då gör jag bara handräckning och sen när det blir finlir så kommer jag och gör hörn, fönster etc

Det klarar du och gubben

Tack för tipsen om Åbo, nu första gången blir det ju bara en dag vi är där men när det är dags för ÄD så blir vi nog kvar lite längre så då hinner vi utforska ordentligt!

• Caribe

Ja fy infan vilken emotionell bergodalbana. Det är så hemskt att när man kämpat så länge så skall man inte kunna få slappna av och vara glad när man plussar utan då börjar nästa skräckperiod som nära nog tar knäcken på en! Vet inte heller vad som är bäst? Jag hade nog väntat till den 26:e så att man kan vara säker på att dom ser ngt. Skulle nog tycka det var värre att få höra otydliga spekulationer på gott och ont! Måtte tiden gå snabbt.....

• Caribe

Sessan wow var inne och spanade och dom hade verkligen jättehäftiga tapeter
    Tyvärr så säljer inte min pappa Midbec annars hade jag nog fastnat för ngt hos dom!
    Döttrar står inte högt i kurs hos min pappa tyvärr, jag var visst rätt jobbig i tonåren och nu har han min sladdis syster som är ännu jobbigare (18 år)

Svar på tråden VIHPS VIII