• Maxie

VIHPS VIII

Ojojoj vad ledsamt Maskros. Jättekram vännen.

• Maxie

tickan: så ledsamt. Stor kram. Har det varit så på tidigare försök också?

Aggis: klok du är! Och håller med: maskros är klart värd att må bra!

• Maxie

Caribe: låter som ett bra samtal på FC. Ja, du vet att jag var rätt trött på SH på slutet efter att ha älskat dem i början. Så jag förstår att det känns bra att ha bytt. Det är väl bra att ha en reservplan, med äd menar jag? AVA-kliniken ska vara bra har jag hört.

• Maxie

infan: håller med dig helt om reklamen. Min moster kom ju en gång med det rådet: har du provat äl-test? Ja tjena. Och under en period körde de med reklam för barnförsäkringar med bilder på ungar på en sommaräng, det kändes också som ett slag i magen, ett j-a hån.

• Maxie

Infan: Det mesta är bra med mig fast V slog sig ordentligt häromdagen, mun och tänder blev hårt åtgångna. Men det ska väl bli bättre snart hoppas jag.

Ha en toppenhelg tjejer!

• Maxie

Heja Aggis!!!! Mycket bra gjort. Vilka idioter det finns, helt otroligt!

• Maxie

Caribe: tack tack! Nu är han bra igen. Men sittdelen på vagnen lossnade ur chassit, maken hade inte klickat i det ordentligt. Så sittdel med pojke rasade ner i asfalten varvid pojken fick lite skador i munnen. Inte roligt alls. Men som sagt, nu är han ok.

• Maxie

Vi har båda mått hemskt dåligt av det hela. Att barn skadar sig vet man ju men det ska ju helst inte bero på föräldrarna... Vi får väl se vad tandläkaren säger om ett par veckor när vi ska på åb. Och sen när de permanenta tänderna kommer lär det väl visa sig om anlagen skadats.

• Maxie

Ska också säga, jag skällde inte på honom, jag hade ju också ansvar och borde ha provlyft i vagnen innan jag satte i V.

• Maxie

Caribe: vi kan ju säga att om maken INTE hade sett sin del i det hela hade jag nog hjälpt honom på traven...

• Maxie

infan: oj vad hungrig jag blev! Så himla gott!!! Får man komma?

• Maxie

Åh, kikar in här och vad får jag se? Käraste käraste infan! Fina vännen, vad glad jag blir!!! Det är ju helt fantastiskt!

Och vad spännande sessan hade att berätta!

Kram tjejer!

• Maxie

Käraste infan, vilken olidlig väntan. Vet inte om ett hcg-blodprov vore ett alternativ? Nä, kanske inte. Men jag önskar såå att nåt kunde hjälpa dig att uthärda. Kram kram

Svar på tråden VIHPS VIII