VIHPS VIII
Caribe: Grattis Inte alla som får uppleva en dag ens
Caribe: Grattis Inte alla som får uppleva en dag ens
Hej babes
Lilja: Jo nog är jag lost alltid...men det är ju knappast något nytt Jag är här men väldigt sporadiskt eftersom jobbet slukar mycket av min tid. Sitter hemma idag och väntar på att min nya dator/telefon ska komma. Sen har jag ett digert arbete framför mig att lägga in allt på nytt *suck* Ska ju tillägga att jag och tekniska prylar inte alltid är överens så det blir ju spännande
Maskros: Kör på! Så länge du mår bra så finns det ingen anledning att backa. Man måste stå sig själv närmast. Kommer säkert att finnas personer som tycker att du ska ge upp men dessa vet ju inte hur du känner och mår....det vet bara du gumman! Är det något jag lärt mig så är det att jag måste lyssna på mig själv och vad jag vill istället för att göra det som andra tycker att jag borde göra!
Tänk att det skulle ta nästan 35 år att inse detta
Sessan: Så bra att du tagit tag i detta. Helt rätt att du avbröt IVF. IVF är ju jobbigt nog ändå och inte fasen ska man gå igenom det när allt är kaos för övrigt!
Caribe: Akupunktur är en skänk från ovan. Jag mår jättebra av det! Är helt övertygad om att det gör mer nytta många gånger än medicinska behandlingar!
Infan: Hur har du det? Känns saker bättre nu?
God morgon
Maskros: Det är jättesvårt för dig nu gumman. Jag förstår det så väl. Håller med agronom men vet ju samtidigt att hjärnan och hjärtat inte alls är bra samarbetspartners. Kan nog vara bra att han är iväg 1 vecka. Kan ju ge dig tid att smälta detta ordentligt.Har själv haft stora problem med att få hjärnan o hjärtat att tycka samma sak....funkade inte alls!
Ska dra till IKEA nu. Måste handla lite som försvann när jag separerade. Ser gräsligt ut i lägenheten nu. Värsta knarkarkvarten Målet är att hinna få ordning innan denna helgen är slut. Vi får väl se hur det går
God morgon
Är jag först ut idag??? Var är alla?
Hej Caribe
Jo här är huvudet upp och fötterna ner
Hur är det med dig?
Heeej Lilja
Ja då är vi ju faktiskt några inne för en gångs skull
Caribe: Du är en makalöst stark kvinna. Jag beundrar din inställning!!
Lilja: Jag var på IKEA i tisdags. Har inte börjat fixa så mycket ännu men ska försöka hinna med lite idag. Här ekar
Ja jag tycker faktiskt att det är eran tur nu!! Ni har kämpat tappert så länge!
Tack Lilja Ja vem vet....han finns kanske någonstans. Just nu måste jag erkänna att jag njuter för fullt av ensamheten. Men en McDreamy är välkommen att försöka få mig att njuta av honom
Finns vissa krav dock. Man börjar ju bli kräsen på äldre dagar
Caribe: Ja du har helt rätt. Man får lön för mödan om man orkar kämpa!
Du får bita i det sura äpplet....eller fisken och ge dig fasen på att nu jävlar blir det bra
Lilja: Ja så är det faktiskt. Man vet vad man vill ha nu och nöjer sig inte med mindre. Jag har inte alls något behov av att leva med någon som är sådär. Jag klarar mig väldigt bra själv och har inte alls ont av det. Jag har ju tex full makt över fjärrkontrollen Dessutom är det så underbart skönt att komma hem efter jobbet, slänga på sig pjamas och äta vad man vill framför TVn