• Maskros67

VIHPS VIII

Gomorron!

Åh vilka bra nyheter Caribe! Nu är den här dagen räddad, trots att regnet vräker ner här

Kraaaam!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Hihi,
    skrattar åt Malus sammanfattning av tråden.

Ja, nu är det dags för lite medflyt för alla oss kämpar. Det är verkligen på tiden nu!!!

Lika stressigt här fortfarande, men jag kikar iaf in ibland, ska skärpa mig Caribe, jag lovar

Kram alla!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Oj va regnet öser ner här sommarn tog slut väldigt fort i år.

Caríbe:

Xena: kul att jobba på annan ort, eller?

Lilja: Inte långt till den 15 ju

Malu: pussa Stella från mig

Sessan: tack för att du tror på oss. Jag tror att R behöver mycket tid o ta allting i sin takt, så kanske det kan bli bra ändå det här i slutändan. Men barn kommer det inte bli, det är jag 99,9 % övertygad om. Man får hitta andra värden i livet istället.

Nästa helg ska vi på dansbandshelg i Idre, 13 pers i en stuga, det ska bli jättekul. Hoppas bara att det inte är min tur att bli förkyld nu, känner mig lite risig idag o folk är sjuka till höger o vänster runtomkring mig. R ska till doktorn idag igen o kolla så han inte fått hjärtmuskelinflammation eller nåt.

Kram alla sötnosar!

• Maskros67

Sept 2006 blev jag medlem, men följde er i hemlighet från våren 2006

Caribe: det låter väldigt sunt av dig tycker jag. Man kommer till en punkt där man faktiskt måste tänka efter om detta kämpande verkligen är allt som man vill göra här i livet.

Håller verkligen med om att den här sidan varit räddningen många gånger, både när det gällt barnverkstan o livet överhuvudtaget. Ni är verkligen bäst

Sessan: skönt att höra att det går framåt med mannen. Kärlek o relationer är verkligen inte en enkel sak!

Hade varit jättekul med en träff i november, bara man vet i god tid så man kan planera med hästvakt.

Lilja: du är också bäst

Har inte sett Infan, men också tänkt mycket på henne....

• Maskros67

Morrn morrn

Sista helgen i oktober, menar ni lörd 25/10?
    Skulle nog kunna funka för mig också, bara jag hinner hem till buggkursen 16.00 på söndan

Xena: ja, det är kul. Kommer börja buggkurs nästa söndag o sen är det motionsbugg o foxtrot varje torsdag i en bystuga här i Mora. Ska bli jätte-kul. "Ute-danser" är det ju inte så mycket mer än i Borlänge under hösten o vintern o det är ju en bit att åka.

Synd att du inte har nån danskompis

Hästen såg ut att bli lite bättre i frambenet, men nu är det ett bakknä som är svullet. Men hon lullar på i hagen o verkar inte må alltför dåligt. Men det är tråkigt att inte kunna rida.

Malu: vill träffa dig också

R var hos doktorn igår, o allt såg bra ut. Lik förbaskat är han supertrött o orkar ingenting. Fick rådet att vila från all fysisk aktivitet o komma tillbaks nästa vecka om det inte blev bättre. Suck, man önskade ju att det varit nåt fel så han kunde fått lite piller o blivit bra nån gång istället.

Köpte en snarkspray åt honom igår, han snarkade värre än någonsin av den, så nu är det väl bara öronproppar som återstår, till mig alltså

Kram alla gullvippor

• Maskros67

Caribe: hur gick det förresten med de andra två äggen? Gick de att frysa?

Kram!

• Maskros67

Caribe: jo, det kan nog spela in en del, men han är ju förkyld dessutom o så fort han anstränger sig minsta lilla fysiskt så säger kroppen ifrån. Har försökt få honom o höra med doktorn om han inte kan få bettskena på natten, men det vägrar han, fåfäng karl

Hihi, jag är redan supersmal, eller inte direkt, men jag har iaf tappat 8 kilo sen november.
    Alla brallor o kjolar är förstora i midjan o halkar ner när jag dansar.

Fortsätter hålla en liten tumme för de två då, bra att de har koll iaf som du säger. Största tummen är reserverad för de två som redan är inploppade

Himla typiskt att jobbtjafset ska krocka med testdagen igen!!!

• Maskros67

Hej tjejer!

Jo, det är nog både motion o bekymmer som gjort att kilona rasat. Dessutom är det ju ingen som lagar mat till mig längre heller . Två kilon har försvunnit de senaste veckorna när det varit mycket grubbel kring kärlekslivet.

Cah: puss på dig

Var hos doktorn på fm för o kolla upp om jag håller på o hamnar i klimakteriet eller inte. Har ju haft såna värmesvallningar o huvudvärk sista månaden, dessutom har inte mensen dykt upp än fast den skulle kommit i lördags. Men doktorn påstod att man inte kan kolla sånt. Tycker det lät konstigt. Hon menade att värdena i blodet kan variera så från månad till månad så det skulle inte gå att kolla. Skulle iaf skicka remiss till gyn.

Måste jobba igen.

Kraaaam!

• Maskros67

Hej tjejer!

Fullt upp här idag. Satte plantor i lördags o plockade lingon i går så jag har umgåtts med R hela helgen. Ibland känns det så bra o vi har det så mysigt,  sen känns han så distanserad emellanåt, så jag vet inte riktigt hur det här kommer bli. Jobbigt är det iaf. Urk.

Tickan: förstår precis hur du känner, fruppan o jag hade ju jättetät kontakt förut o testade med bara någon dags mellanrum, jag minus o hon plus. Det är verkligen blandade känslor, även om jag är jätteglad för hennes skull. Men hon förstår det iaf.

Caribe: jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska ha fungerat den här gången. Det som är positivt är ju att äggen klarade långtidsodling, det har mina aldrig gjort.

Jag har fortfarande inte fått min mens den är 9 dagar sen nu o det har aldrig hänt förut. Vågar knappt tänka på om det kan vara pga klimakteriesymptomen eller nåt annat. Kan ju bara säga att det vore verkligen ödets ironi om det var nånting annat. Nu när man inte vet varken ut eller in när det gäller kärleken. Tänker inte testa heller, varken vill eller vågar, utan väntar bara på att det ska börja.

Kram alla!

• Maskros67

Ja, jag tycker också det är jättekonstigt, enligt läkaren kunde man ha jättmycket symptom en månad o sen vara helt normal o fertil i flera månader o så där kunde det hålla på i flera år. Låter ju jättekul
    Angående relationen så önskar man verkligen att man kunde sluta vara så analyserande Skrikandes

Hoppas din kropp sköter sig!

Kram!

Svar på tråden VIHPS VIII