• Agronom

VIHPS VIII

Caribe: Låter som ett kanon-möte och som du är i väldigt goda händer! KRAM

• Agronom

Kram till alla kloka tjejer som finns härinne! Tänkvärda ord Cah!!

En extra varm kram till Caribe!! Håller tummarna att ÄD är er "grej". Har själv börjat fundera på att donera ägg, skulle så gärna vilja ge något när man har fått en försmak av den bottenlösa förtvivlan som barnlängtande par genomlever. Ska ta reda på lite mer info. Är det HS som sköter sådant i Sthlm?

• Agronom

Har varit i kontakt med HS idag och ang äggdonation och jag är för gammal.... Man ska max vara 35 år och eftersom jag inte kommer vara tillgänglig för hormonbehandling förrens tidigast om ett år så faller jag för åldern... (kommer vara nästan 37 år då...)

Hade så gärna velat göra något konkret!!!

Caribe: Spännande! Låter kanon tycker jag!

Ang styvföräldrar så har jag en underbar styvpappa men också haft en styvhäxa som var gift med min pappa (hon blev senare inlagd på Danderyds psykakut och ingen var förvånad om jag säger så...) Tyvärr har pappa hittat en ny bitch men nu behöver ju inte jag umgås med henne om jag inte vill

• Agronom

Caribe: Vilken gulle pappa!!! Låter som min trots att min fortfarande är någon bitch-magnet. Förstår också att mottagarna vill ha så bra ägg som möjligt så det är kanon med så bra koll på äggkvalitet osv. Kändes dock trist att inte kunna ge något tillbaka.

Maskros: Kör på du om det känns bra men passa dig för att bli dörrmatta!

• Agronom

GRATTIS UTLANDSSVENSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Agronom
    Infan: Klockrent!!!

Var på dagismöte häromkvällen och hamnade brevid två kvinnor (en mamma och en pedagog av äldre generationen) och vi kom in på att vi skulle få barn tätt. Jag berättade att vi haft svårare att bli gravida med Ella och därför inte vågat vänta på at försöka med ett syskon. DÅ säger pedagogen: Ja men du måste ju tänka på att slappna av. ALla som adopterar blir ju gravida efter det när de inte längre tänker på att bli gravida...." Sedan säger den andra mamman: "Det finns ett idiot-säkert sätt att bli gravid på. Du tar tempen varje dag och vid äl så stiger tempen och då har ni sex...." HELT DUMMA I HUVUDET BÄGGE TVÅ!!!!!!!!!!!! Jag har nog aldrig blivit så förbannad så fort!!! Läste lusen av båda och gick därefter bort till några andra mammor.
  • Agronom

Åh vad gott Infan!

Finns ju olika former av vegeteriansim:

Ovovegeterian: Äter inte fågel eller kött men fisk (eller så är det tvärtom )
    Laktovegetarian: Äter inte mjölk eller kött
    Vegan: Äter inget animaliskt alls

• Agronom

Mirren: Jag tar givetvis tillbaka allt och hävdar motsatsen

• Agronom

Jag har jeans med toppar, höga stövlar alt pumps/ballerinas (om vädret tillåter), klänningar/kjolar med leggings, långtröjor med finbyxor, kavaj till jeans etc. Är väldigt klädintresserad och tycker det är kul att klä upp sig...Har kanske att göra med att jag när jag gör kontroller sjavar runt i gummistövlar,jeans och stor jacka

• Agronom

Herregud vilket glädjebesked INfan bjöd på härinnne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förstår din oro gumman men tillåt dig själv en dallrande dag i total glädje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är du värd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta är en dag för GLÄDJE och LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PÖSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Agronom

EN Aggis INfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Agronom

Infan tänker på dig och det h-e som du nu genomlider.. Att ta en minut i taget och unna dig själv att vara glad emellanåt kanske gör att du slappnar av något mer för det är ju jättejobbigt att gå och vara så spänd hela tiden. Finns det något som du kan göra/pyssla med som gör att du tänker på annat någon timme eller så?

Önskar för din skull att dagarna fram till den 26:te rinner iväg!

Svar på tråden VIHPS VIII