VIHPS VIII
oj, var visst snabb på att skicka iväg nått!! hehe...alldeles till mig!!
Välkommen Infan!!
Så det är dax för nya tag igen, du får vi slå oss ihop då!!!
oj, var visst snabb på att skicka iväg nått!! hehe...alldeles till mig!!
Välkommen Infan!!
Så det är dax för nya tag igen, du får vi slå oss ihop då!!!
från och med nu så kommer jag inte lämna datorn ens för ett toabesök....laptopen får följa med
En till gammal bekant, Agronom! Helllloooo!!
Ja, nu har du varit borta allt för länge. Här inne kör vi på som vanligt inte ens en konsistens diskussion räds oss !!
nä nu spårar jag ur....
Nä, du skulle bara våga!!!
kotober är en bra månad för mig, har inget inplanerat då
för övrigt är oktober och november helt körda redan för mig, tyvärr!
Infan:
Caribe: håller tummarna för att det går bra på jobbet idag och att det inte är så illa som du befarat!!
Gooood moooorgon!
Usch vilken natt du har haft Caribe! Inte kul, varken med blödning eller med inställt möte. Ang blödningen så hoppas jag som övriga att det inte ska vara så farligt, men jag förstår ju dina tankar (bara att gå till sig själv så vet man hur man tänker när man börjar blöda). Jag fortsätter att hålla tummarna och hoppas på falskt larm! Kram
Skickar många varma kramar och tankar till dig Caribe. Det är förjäkligt att det ska vara så svårt att lyckas!! Är ledsen för din skull!
Maskros: hoppas du får en bra helg i Idre, och hoppas att R kryar på sig i sista stund! Kram
Infan: skönt att ni är på G igen! Håller med föregående inlägg ang remissen, stå på dig!! Kram
Kram till alla och extra stora och varma till Caribe
Det är fint med mig, tack! Skönt med fredagar!! (....fast det är ju snabbt måndag igen!)