• Sommar prinsessan

VIHPS VIII

Ok Xena men det är ju ändå pengar som ska ut... Fast man tar ju lån för att köpa bil tex. Så klart att de pengarna till en egen liten är väl värda pengar!!
    Ja du det går väl sådär. Ska va hemma själv i helgen då F ska ner till skåneland å hålla läger. Ska bli skööönt å få bara va jag. Å min bil är nu lagad oxå, hurra!!!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Godmorgon alla underbara tjejer!
    Fredag å sista arbetsdagen denna veckan, skööönt.
    Hoppas på lite  idag å i helgen.

• Sommar prinsessan

Hej Caribe.
    Ser fram emot en hund å mansfri helgFlört
    Hur ser dina helgplaner ut?
    Ja det är en rejäl summa ni ska ut med!
    Ska du fortsätta med akupunkturen ända till det är dags att åka till Finland?
    Kramiz

• Sommar prinsessan

God förmiddag mina kära vänner.
    Kan meddela att det varit en turbulent helg eller rättare sagt söndagskväll.
    Skrev ett brev till F som stod i köket när han kom hem igårkväll. Jag var ej hemma för att han skulle få läsa det ifred och för att han skulle få tänka igenom det han läste. Även för att han skulle förstå allvaret bakom det jag skrev.
    Jag skrev ner mina känslor å tankar å talade om hur sårad å ledsen jag är å att jag önskar att  passionen han har för hundarna kunde varit lika stark för oss. Jag skrev massa annat, jag lämnade ut mig fullständigt.
    Jag avslutade brevet med att citera refrängen i Sonja Aldéns nya låt "Du får inte"
    Lyssna på den...

">

• Sommar prinsessan

Halloj. Hann inte skriva hur det gick.
    Fick ett sms där han förklarade att han gör vad som helst för att han vill leva med mig resten av sitt liv, jag är hans allt.
    Han ska lämna tillbaka den tredje hunden vi har. Vi har pratat lite på morgonen oxå å ska fortsätta pratet ikväll. Vi har en lång väg framför oss men det vi båda vet är att vi älskar varndra otroligt mycket å att vi båda är beredda att kämpa!
    Smset var jätte fint skrivet. Ska skriva av brevet å smset i min blogg så får ni läsa allt.
    Gör det när jag kommer hem.
    Kramar till Infan som har en kropp som motarbeter henne just nuKyss
    Kramar till Maskis som är så stark mitt i all turbulens!

• Sommar prinsessan

Hej ville bara säja att den som vill läsa mitt brev får säja till så inboxar jag. Vill inte att alla ska kunna läsa.
    Kram Kyss

• Sommar prinsessan

Ojoj Malu vad ni reser. Men vad härligt att kunna vara med morfar så mycket för Stella!
    Japp här är det nu eller aldrig som gäller.
    Kan ju inte slösa bort mitt liv på att gå å känna mig liten å oviktig.

• Sommar prinsessan

Caribe klart du får läsa. Har inboxat digGlad
    Ja nu är det alla kort på bordet. Ska bla prata om vad vi menar när vi säjer att vi inte tycker att den andre visar att den älskar den andre. Har upptäckt att vi har heeelt olika syn därFörvånad. Så det känns som vi kommer ha mycket jobb framför oss men vi är båda beredda att satsa å vi vill båda ha barn tillsammans å leva med varandra!

• Sommar prinsessan

Ja det är precis så jag känner själv. Jag VET att vi älskar varandra vi måste bara hitta vårt sätt att fungera tillsammansGlad
    Hoppas att det går fort med planerna i Finland. Så himla modigt av er!

• Sommar prinsessan

Hej godingar. Har haft mkt på förmiddagen. Hur har ni det?

Svar på tråden VIHPS VIII