• Sommar prinsessan

VIHPS VIII

Åh när jag läser om alla som går, springer ,pumpar osv får jag ångest. Har ju fortfarande inte kommit igång med min träning, suck! Men November är det dax för träning då börjar mitt "gym" kort gälla
    Något annat som oxå slog mig är att jag såååå gärna skulle vilja få till en träff med alla er godingar. Vet ju att alla har mycket nu men om vi bestämmer ett datum i Januari så kanske det kan funka?
    Ni är ju lixom de underbaraste tjejer som finns
    Mitt liv har drastiskt förändrats till det positiva efter mitt lilla brev. Min man tvättar,städar och vi diskuterar massor med saker tillsammans*lycklig*

• Sommar prinsessan

HAHAHAHA Infan du är ju helt loss
    Kissar nästan på mig.

• Sommar prinsessan

Hurra för Infan som ger oss riktig fredagskänsla

• Sommar prinsessan

Oj ingen här än?
    Skulle bara kika in å se hur ni haft det i helgen.
    Kram

• Sommar prinsessan

Men shit!!!!!!
    Är oxå helt chockad men som Caribe sitter jag här med bredaste leendet.
    Infan Oj...
    Önskar oxå att du hamnar i koma de första nervbrytande veckorna!!
    Fast GRATTIS!!!

• Sommar prinsessan

Hej skuttar in å hälsar från Copycat att hon inte har någon dator då den kraschat hon kommer försöka låna när hon kan.
    Å så vill hon säja TJOHOOOO GRATTIS INFAN

• Sommar prinsessan

Hallojsan my dear friends

• Sommar prinsessan

Tänkte berätta om min helg..
    Var ju på kurs i andlig utveckling.
    Det var så rätt att gå på detta. Hon som ledde kursen är en helt underbar å sååå vacker kvinna.
    Jag har nu hjälp min första jordbundna själ över till andra sidan. Det ni Sedan fick vi känna av saker, ta bort präglingar i kroppen och göra olika meditationer bla.
    På söndagen hade jag en sittning med henne i 1 timma. Där hon berättade massor med saker. Jag kommer med all säkerhet bli mamma!!! Ska skriva mer utförligt vad hon sa efter jag ätit frukost.
    Kram på er!

• Sommar prinsessan

Så hon berättade att det var en man där som jag levt ihop med i tidigare liv då var jag hans fru. Vi bodde vid en hamn å han var fiskare.Han kommer leva med mig i detta livet som min son... Så han sa att jag måste komma ihåg när jag tycker att han är jobbig å envis att han är en gammal själ i en liten pojks kropp
    Hon berättade att F älskar mig över allt annat å att jag ALDRIG mer ska tvivla på det. Han tar mig inte för givet men han vet inte riktigt hur han ska visa hur han känner. Vi kommer bara bli starkare å starkare tillsammans å han kommer mogna jättemycket när vi får barn. Hon beskrev F som en liten kille på 4 år som precis fått en ny röd bil som han älskar å inte vill att ngn annan ska leka med. Jag är den röda bilen! Hon sa att hon ser 3 barn fast hon vet inte om alla tre bor på jorden. Men två är det defenitivt. Hon sa att jag ska äta folsyra, svarta sesamfrön(även F å vår hund Nora)och så ska jag dricka 2 flaskor Kan Jang
    pga att jag är förkyld i mina slemhinnor i slidan
    Sedan gjorde hon mig generad genaom att bara helt lugnt säga... Ni ska göra det bakifrån å sen ska du ligga i svag lutning med en kudde under rumpan för hans simmare är lite långsamma å få.
    Hon berättade oxå att jag ska sluta å hamna i fighter med F för jag vet hur jag ska gör för att få som jag vill ändå genom att gå runt problemet, hehe. Hon sa att jag fått F till mig för att lära mig tålamod Å hans mamma har jag fått för att utveckla mig. Henne behövde jag inte oror mig för längre heller för hon kommer inte åt mig längre.
    Jag kommer oxå utveckla min "förmåga" jätte mycket när vi får barn å det ska bli spännande.
    Ja detta var lite av vad hon sa.
    Kram

Svar på tråden VIHPS VIII