• Maskros67

VIHPS VIII

Förstår att ni bara menar väl, o jag lyssnar på era råd. Sen vad det blir av dem återstår att se. Eftersom han säger gång på gång att han önskar att han kunde känna mer o att han grubblar så han har ont i huvet varje dag så gör väl det att jag fortfarande hoppas att han ska ändra sig, även om chansen är minimal. Han tycker ju väldigt mycket om mig, det säger han ju hela tiden.
    Just nu vet jag inte vad som är jobbigast, att träffa honom, eller att inte träffa honom. Men när vi är tillsammans så mår jag iaf fan så mycket bättre än när jag är ensam, även om det blir jobbigt varje gång vi skiljs åt igen.
    Men jag tar en dag i taget o så får vi se var det slutar. Han är mycket värd för mig som vän o det vill jag absolut inte mista.

Copy: lycka till på IKEA!

Kramisar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Hej sötnosar Kyss

Jag vet att ni bara menar väl o vill mitt bästa, men jo, det blev lite för tungt att höra mitt i all ledsenheten.
    Vet nog att ni har rätt, men det måste kännas rätt för mig också. Har ju inte haft nån kontakt med honom sen mailen i måndags, så jag vet inte riktigt vad jag känner just nu.
    Förutom att jag längtar som faaan efter honom förstås, men om det är efter just honom, eller om det är efter att ha nån att krama o som hör av sig, det kan jag inte säga förrän jag träffar honom på söndag.

Igår var det fullspikat, box direkt efter jobbet, sen hem o släppa in hästarna, duscha o kasta i sig en panpizza, o sen åka iväg o dansa i tre timmar. Det var kul men lite slitigt, är trööööttt idag.

Caribe: förstår att det känns kluvet med ÄD, har själv haft alla de funderingarna. Kanske det är bättre att spara pengarna till ÄD, eller chansa på att sista ivf-en lyckas. Det är nånting som bara du o mannen kan avgöra.

Xena: åh va roligt att shoppa barnkläder

CC: sitter en magnet på mitt kylskåp som säger: man ska kyssa många grodor innan man hittar sin prins. Sååå sant

Kram allihopa!

• Maskros67

Tack CC SS: hur går det för dig då?

• Maskros67

Usch Sessan, så tråkigt att höra.....

Åh va jag vill gå hem, har haft noll motivation på jobbet idag.

Hoppas alla får en underbar helg! Själv ska jag försöka komma ikapp lite på hemmaplan.

Kram alllihopa!

• Maskros67

Hej flickor! Här är det full fart. Fick hem traktorvagnen igår o bondlurken behöver ha den tillbaks redan måndag kväll. Så jag tillbringade 3 timmar av min fredagskväll med o skotta hästskit. Man kan då inte säga annat än att jag kan konsten att roa mig. Avslutade kvällen med lite trevlig chatting o vin o popcorn Idag har jag målat murstocken en gång, sen tog färgen (som enl. exp. skulle räcka gott o väl till två strykningar) slut, o sen har jag fortsatt skotta skit. Har en kort gröt o kaffepaus nu, eftersom orken tröt. Önskar att vi alla på tråden ska få bli riktigt lyckliga snart. För det är vi VÄRDA !!! Kram på er!

• Maskros67

hm, styckeindelningen funkar visst inte. Ja,ja, shit happens. Ut o jobba med mig igen nu!

• Maskros67

Hej tjejer!

Har läst igenom alla era kloka ord o är glad för Caribes skull att ni har kommit till ett beslut. Måste kännas skönt även om oron att misslyckas naturligtvis finns där. Men ni har alla chanser att lyckas, glöm inte det!

Hinner inte kommentera mer, men jag instämmer i allt

Kram o sov gott allihopa!

• Maskros67

Caribe: tack

CC: tack du med för trevligt telefonsamtal i söndags. Det blev städat till slut iaf

Ja, tvärt emot allas råd, både här o av irl-vänner så har jag o R bestämt oss för att fortsätta umgås utan att vara officiellt "tillsammans" det är väl nån fas jag måste igenom.....
    Men jag har valt det själv o ska inte beklaga mig mer.

Var på spinning igår o fy bubblan va jobbigt det var! Försöker träna o hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt för att hålla grubblerierna borta.

Kram allihopa!

• Maskros67

Och lilla E är för övrigt lika ljuvlig som Cah säger

• Maskros67

Tack Caribe

Aggis: bra o bra, det känns bra när vi ses men jobbigt dessemellan o jag hittar inget bra sätt att hantera det. Men vi provar så här ett tag så får vi se.

Har också alltid beundrat dessa kvinnor som donerar ägg, vet att jag läste nån tråd här på FL för länge sen. Vi som vet vad en behandling o äggplock innebär både fysiskt o psykiskt har nog vett att uppskatta det ännu mer än "vanligt folk".

Svar på tråden VIHPS VIII