• Caribe

VIHPS VIII

Godmorgon tjejer

Xena jo jag är oxå skeptisk men det är lite som Malu skrev det är skönt att få lite kontroll och känna att man göra ngt aktivt så att man inte känner sig så hjälplös sen om d hjälper dessutom så är det ett plus

Kan meddela att jag kokade örter igår och det blev en svart vätska som luktade skunk och smakade värre.....  hoppas det är värt det! Tog även tempen imorse skall göra det nu morgon och kväll, jag hade 36,9 är det normalt? Hur märker man ÄL med temp har för mig att den skall gå ner ett dipp och sen upp? Stämmer det?

Tickan jag skrattar inte har hört att spikmatta sätter ordentlig fart på circulationen du får berätta hur det känns att ligga på en sådan sen

Cah vännen ack det var tider när man drack Monistrol numera dricker jag inte alkohol alls.... har slutat med allt som kan vara negativt, tråkigt är det men har tänkt köra så hela hösten! Men visst om Ni får ihop ett datum då de flesta kan så kommer jag naturligtvis & kanske syndar just den kvällen   men det verkar svårt att få ner Xena och Lilja till storstaden!? och jag vill sååååå gärna träffa dom!

Kram Kram

• Caribe

Malu - du som är expert hur märker jag genom temp att ÄL är på G så man inte missar den, behöver jag ta tempen även på kvällen då?

Önskar Maskros lycka till i helgen, hoppas du och R har ett bra samtal och kommer fram till hur ni vill ha det i framtiden! kram

• Caribe

Tack Aggis men då är ju risken att man missar sin ÄL? Jag tänkte att man kunde använda tempen istället för ÄL stickor men om man ser på morgonen att tempen stigit så betyder ju det att ÄL var dagen innan? Det är inte så att tempen går ner lite strax innan ÄL då, innan den stiger menar jag... hmm kanske måste köpa ÄL stickor iallafall!

Ursäkta min röriga hjärna

• Caribe

Oj tiden flög iväg! Trevlig helg tjejer kram kram!

• Caribe

Hejsan tjejer

Sessan tänkte just på dig hade en konstig händelse igår, stod i kö på Willys och hade bara med mig mitt kort och skulle betala genom att trycka koden men jag fick en stark känsla att ngt skulle gå fel och dom skulle begära legitimation från mig och gissa om jag blev chockad när just det inträffade.... lite läbbigt är allt väl med dig!?

Copy fy vad trist med mobilen och att förlora så mkt jobb håller med att det är konstigt att det kan ske på ett fint hotel, vilket var det? Nyfiken ?

Tickan låter ju bra med spikmattan hur går det med sprutorna?

Hoppas det gått bra för maskros och R i helgen och att dom fått chans att prata ut!

Maxie tack för info, jag skall använda ÄL stickor för att kolla när ÄL kommer och sen studera min tempkurva och lära mig från den fick leverans i brevlådan av ÄL stickor från Malu, himla gulligt

Xena fick du ngn sol i helgen, här var det utlovat sol men det blev inget vidare

Kram Kram

• Caribe

Lilja nej vi hade maximal otur, kassörskan vägrade ta mitt personnummer utan leg, och bankomaten utanför var avstängd, så vi fick åka hem och hämta leg och sen tillbaka och hämta varorna. Min andra hälft var mkt arg....  det är som du säger typiskt, vi hade varit ute på promenad och jag tog med bara kortet för att vi skulle slinka in handla lite hastigt efter promenaden och jag ville inte släpa på plånbok... nästa gång tar jag ur legget oxå

Hur har din helg varit då Lilja?

• Caribe

Sessan tråkigt att höra det sista man behöver när man är i behandling är att redan må dåligt av andra saker! kram vännen!

Xena attans norrland sol sol sol sol, men du är förstås värd det

• Caribe

Lilja - ja jag var frestad att göra det men orkade inte när man lagt ner jobb på att välja ut mat för 1 veckas tid! Men är ni inte impade av min "mediala förmåga" att kunna förutse framtiden jag köpte heller inte äpplen för att jag hade på känn att jag skulle få äpplen av en kollega idag och det fick jag! (att hon sagt det innan räknas väl inte... )

• Caribe

Xena det vore inte dumt att få lite norrlandssemester och motion med hundar på köpet om det vore upp till mig så skulle jag dra på stört och ja jag är oxå lite tagen av min nya förmåga

• Caribe

Sessan fy så frustrerande  det låter ju som en självklarhet att det är perfekt med lite paus från tävlingsplanen och kunna ägna sig åt dig och era familjeplaner lite mera och som du säger så lägger han ju redan massor med tid på annat! Blir så himla ledsen när jag läser om hur jobbigt några av er har med era karlar, jag vill bara komma och ge dom på "moppo" tills dom förstår vad som gäller!

Min mediala förmåga blixtrade nog tyvärr till bara igår, idag är det släckt igen ;-(

Svar på tråden VIHPS VIII