VIHPS VIII
Godmorgon tjejer
Xena jo jag är oxå skeptisk men det är lite som Malu skrev det är skönt att få lite kontroll och känna att man göra ngt aktivt så att man inte känner sig så hjälplös sen om d hjälper dessutom så är det ett plus
Kan meddela att jag kokade örter igår och det blev en svart vätska som luktade skunk och smakade värre..... hoppas det är värt det! Tog även tempen imorse skall göra det nu morgon och kväll, jag hade 36,9 är det normalt? Hur märker man ÄL med temp har för mig att den skall gå ner ett dipp och sen upp? Stämmer det?
Tickan jag skrattar inte har hört att spikmatta sätter ordentlig fart på circulationen du får berätta hur det känns att ligga på en sådan sen
Cah vännen ack det var tider när man drack Monistrol numera dricker jag inte alkohol alls.... har slutat med allt som kan vara negativt, tråkigt är det men har tänkt köra så hela hösten! Men visst om Ni får ihop ett datum då de flesta kan så kommer jag naturligtvis & kanske syndar just den kvällen
men det verkar svårt att få ner Xena och Lilja till storstaden!? och jag vill sååååå gärna träffa dom!
Kram Kram