VIHPS VIII
Caribe: Det var en bra avsnitt av Greys igår. Hände en hel del så du har något att se fram emot!
Caribe: Det var en bra avsnitt av Greys igår. Hände en hel del så du har något att se fram emot!
Godmorgon!
Bra samtal ni hade igår Caribe!! Förstår att det är mkt att fundera på nu. Ett ÄD, kommer ju bli mkt enklare för dig att gå igenom då du slipper alla nässprayer, sprutor m.m
Du kommer ju endast att behöva typ progynon-tabletter, såna som man tar inför ett vanligt FET. Dom blir man absolut inte så påverkad av humörmässigt. Det är förjäkligt att det ska vara så dyrt.
Saknar också Maskros!
Xena: tyckte också att det är väldigt fint och gulligt av dig att berätta att du väntar barn, via adoption. Jag tror att även omgivningen tycker att det är bra att du är öppen om det för då är det så mkt enklare att ställa frågor.
Kikar in och önskar er alla en trevlig helg! KRAM
Har inte önskat Infan lycka till heller, men jag håller mina tummar!!
Inga kul nyheter här på tråden....jäkla trist Infan! bläää, att det ska krångla!!
vinkar till xena
Kikar in och ger ett avtryck! Kram till er alla!
Gomorrn!
Jag e en jeansmänniska, har gärna en blus eller en tunika till. Men jag har nästan alltid jeans på mig, fast direkt jag kommer hem så glider jag ner i ett par mysbyxor. Favoriten är ett par rosa som jag köpt på Victoria Secret där det står PINK i hela baken
Kikar också in och önskar trevlig helg!
Vi ska pyssla hemma (i rosa mysbyxor *hehe*) och så ska vi på bio och se nya James Bond
Kram till er alla!
Ser fram emot att se Xena i den svarta klänningen!!
Xena: nä det är lugnt på den fronten, har inte tagit ngt beslut än om när vi ska dra igång. Känns tveksamt om det blir nått före jul, har så jäsikens mkt annat nu så jag tror inte jag orkar samtidigt. Skulle vilja ha ett försök där jag kan fokusera bara på det, har alltid femtielva andra saker som stör och påverkar annars.
på er alla!
Men shit pommes!! AJM IN CHOCK TOOO!!
Vilken grej Infan! Jisses!! Grattis!! Vad ska man säja, OOOOOTroligt Kul!!
Förstår att du är orolig men vi finns här och stöttar i de veckor som du behöver oss!!
Kraaaaam
Det var verkligen glada nyheter, tänk en helt hembakad en också!