Hahaha, somnar era barn också såhär plötsligt?
Neo är så kul.
Han kan somna mitt i ett leende, mitt i ett läte, mitt i en obekväm position, mitt i ett gallskrik... Slocknar på en sekund och man undrar vad fan som hände.
Gör era så med?
Neo är så kul.
Han kan somna mitt i ett leende, mitt i ett läte, mitt i en obekväm position, mitt i ett gallskrik... Slocknar på en sekund och man undrar vad fan som hände.
Gör era så med?
vilken tur för dig.. nej så gör inte min.. här är det vaggas till sömns eller äta till sömns..
du har tur du,nää för att min son ska somna trävs en himla massa
På kvällen: han äter ----> blir trött ----> stirrar planlöst på TV:n ----> somnar.
ok.. ja då får du njuta av dessa stunder
hmmm... Har du pratat med nån läkare om det?
För jag tycker att det låter som Narkolepsi
Har aldrig hört att nån med ett så litet barn har det men det kan nog vara värt att kolla upp om det inte redan gjorts...
Låter fullstândigt normalt tycker jag. Min yngste son kan fortfarande somna så och han är 2.
Narkolepsi???????? men herre gud vad ska man säga.....
Min bror somnade bara så där i matstolen samtidigt som han åt en isglass. Han vaknade skitförbannad när den ramlade ner i knät på honom.
Det hela spelades för övrigt in av min vänliga mor som plockade fram videokameran innan hon la honom i sängen
Min tjej är absolut inte så. Hon envisas med att vara vaken tills hon inte orkar längre. Hon somnar bara av utmattning. Aldrig annars.
Det beror ju på hur gammal din pojk är, ts? När min var några veckor så var det lätt för honom att somna....men nu, vid 10 månader, är det ett elände