• Eisa

Hahaha, somnar era barn också såhär plötsligt?

Neo är så kul.
    Han kan somna mitt i ett leende, mitt i ett läte, mitt i en obekväm position, mitt i ett gallskrik... Slocknar på en sekund och man undrar vad fan som hände.

Gör era så med?

• Svar på tråden Hahaha, somnar era barn också såhär plötsligt?
  • buffybus

vilken tur för dig.. nej så gör inte min.. här är det vaggas till sömns eller äta till sömns.. 

Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • LadyB

du har tur du,nää för att min son ska somna trävs en himla massa

• Eisa
    buffybus skrev 2008-08-16 12:34:52 följande:
    vilken tur för dig.. nej så gör inte min.. här är det vaggas till sömns eller äta till sömns.. 
    tur och tur, ja kanske
    men när han ska sova för kvällen så sker det inte så plötsligt
  • Eisa

På kvällen: han äter ----> blir trött ----> stirrar planlöst på TV:n ----> somnar.

• buffybus

ok.. ja då får du njuta av dessa stunder

vet en kompis till mig hennes ena tvilling brukar somna ibland bara plötsligt.. ligger o leker på golvet på mage och gnuggar ner huvudet lite o sen helt plötsligt sover han haha..lite roligt och se och man blir så förvånad... 
    Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • Pysselgalningen

hmmm... Har du pratat med nån läkare om det?
    För jag tycker att det låter som Narkolepsi
    Har aldrig hört att nån med ett så litet barn har det men det kan nog vara värt att kolla upp om det inte redan gjorts...

• Eisa
    Pysselgalningen skrev 2008-08-16 12:47:17 följande:
    hmmm... Har du pratat med nån läkare om det?För jag tycker att det låter som Narkolepsi Har aldrig hört att nån med ett så litet barn har det men det kan nog vara värt att kolla upp om det inte redan gjorts...
    hahahahahahaha
  • Pysselgalningen
    Eisa skrev 2008-08-16 12:51:16 följande:
    hahahahahahaha
    ....
  • Eisa
    Pysselgalningen skrev 2008-08-16 12:55:40 följande:
    ....
    men det är väl klart att han inte har narkolepsi

/sjuksköterska och vettig
  • siamusen

Låter fullstândigt normalt tycker jag. Min yngste son kan fortfarande somna så och han är 2.

• Missred

Narkolepsi???????? men herre gud vad ska man säga.....

• Eisa
    Missred skrev 2008-08-16 13:01:06 följande:
    Narkolepsi???????? men herre gud vad ska man säga.....
    japp, här sätts det allvarliga diagnoser från lekmän till höger och vänster
  • LaFontaine

Min bror somnade bara så där i matstolen samtidigt som han åt en isglass. Han vaknade skitförbannad när den ramlade ner i knät på honom.

Det hela spelades för övrigt in av min vänliga mor som plockade fram videokameran innan hon la honom i sängen

• Eisa
    LaFontaine skrev 2008-08-16 13:04:54 följande:
    Min bror somnade bara så där i matstolen samtidigt som han åt en isglass. Han vaknade skitförbannad när den ramlade ner i knät på honom. Det hela spelades för övrigt in av min vänliga mor som plockade fram videokameran innan hon la honom i sängen
  • Im Fabulous

Min tjej är absolut inte så. Hon envisas med att vara vaken tills hon inte orkar längre. Hon somnar bara av utmattning. Aldrig annars.

• UngMorsa
    Pysselgalningen skrev 2008-08-16 12:47:17 följande:
    hmmm... Har du pratat med nån läkare om det?För jag tycker att det låter som Narkolepsi Har aldrig hört att nån med ett så litet barn har det men det kan nog vara värt att kolla upp om det inte redan gjorts...
    Det var faktiskt också min 1:a tanke, men vad vet jag.
    Jag är ju inte direkt sjuksyrra
  • tristania

Det beror ju på hur gammal din pojk är, ts? När min var några veckor så var det lätt för honom att somna....men nu, vid 10 månader, är det ett elände

Svar på tråden Hahaha, somnar era barn också såhär plötsligt?