• Tingilya

Mascara, vattenfast eller inte?

Vilken typ av mascara föredrar ni?

Själv står jag kluven...Fundersam

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mascara, vattenfast eller inte?
  • FrökenLarsson

Tycker det är skitjobbigt att få bort den vattenfasta mascaran. Det tar mycket längre tid och jag skulle tröttna efter några dagar.

Tycker inte att dom sitter lika bra som icke vattenfasta. Lancomes vattenfasta är den enda jag gillar (av dom jag testat)

Carpe Diem
  • Majsan70

Vattenfasta använder jag. en med teleskop effekt eller vad det heter. Den är vattenfast, men lossar när man tvättar med varmt vatten. Går inte att ta bort med den vanliga rengöringen jag har. Sen har jag en annan oxå. Max factor 2000 tror jag den heter.

• vestermark

Inte vattenfast använder jag.
    Lättare att tvätta bort, och jag har aldrig varit med om att mascaran runnit, om jag inte badat med mascara, vilket sällan händer..
    Jag målar bara övre fransarna.

• Therese H

Måste ha vattenfast... tårarna rinner så fort det kommer lite vind och då vill jag inte ha mascaran på hakan

Använder själv Niveas, tycker den är bra... har oxå en vattenlöslig Maxfactor som är kanon. Älskar dessa gummiborstar, har svårt för de andra.
    Tar bort den vattenfasta med Isadoras sminkborttagningsmjölk, den är speciellt för vattenfast mascara

• lia76

Vattenfast har jag på mej enbart då det är dåligt väder ute hehe
    Annars har jag vanlig mascara.

Tycker inte dte är någon skillnad dock på att tvätta bort det... Funkar bra med maskup-remover man köper eller barnolja
    Tar lika kort tid att få bort vattenfast som icke vattenfast

Vecka 37
  • W W

inte vattenfast dom gånger jag använder.

So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • Linda1976

Inte vattenfast.

Köpte en vattenfast till en begravning en gång, men det hade funkat lika bra med en vanlig.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Miu

Alltid vattenfast. Annars pekar mina fransar neråt hur mycket jag än böjer. Så WP it is

• Atamon

Använder aldrig vattenfast, för mig finns det ingen mening att göra det

• Kazeer

Alltid vattenfast sedan den gången (för 20 år sedan) jag var på väg till en studentskiva och himlens portar oväntat öppnade sig och min icke-vattenfasta mascara rann ner på hakan .

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Mascara, vattenfast eller inte?