• Hägris

FL en skämtsida?

Nu är det 12:e gången på några dagar som jag inte kommer in på FL, det måste ju vara ett skämt? Blir det någon ersättning för oss med + snart? Är det dags att flytta ut från FL? Hur försvarar ni att man ska betala för att vara på en sida och inte ens kunna använda den?

*LESS*

• Svar på tråden FL en skämtsida?
  • Pallas

Man betalar ju inte för att vara medlem utan för att få tillgång till extrafunktioner, men jag förstår din poäng. Man kan ju inte utnyttja sina extrafunktioner om man inte kommer in på sidan ens.

• NoXigen

va finns det annars för sidor då?

• Hägris

Nej det är en aning svårt och dom flesta verkar drabbade och det enda dom säger är att man ska bevisa att det inte funkar och hur länge, men snälla nån vem sitter och tar skärmdumpar var femte minut i flera dagar?

• Hägris

Det finns alltid sidor men dom personer jag gillar hållar mest till här annars hade jag redan "flyttat".

NoXigen skrev 2008-08-17 17:41:02 följande:
    va finns det annars för sidor då?
  • My Baby
    Håller med TS mycket frustrerande, jag har inte heller kommit in vid vissa tillfällen.
    ♥ Felicia 041124 ♥ Izabelle 070417 ♥ Lillebror vecka 28 ♥
  • NoXigen

Visst hade det varit skoj med en mass flykt aav folk från fl

• My Baby
    NoXigen skrev 2008-08-17 17:46:54 följande:
    haha jaa =)
    ♥ Felicia 041124 ♥ Izabelle 070417 ♥ Lillebror vecka 28 ♥
  • Hägris

Det hade kanske fått dom ansvariga att ta oss plusmedlemmar på allvar och sluta skylla på det ena efter det andra.

NoXigen skrev 2008-08-17 17:46:54 följande:
  • NoXigen

Wohoo en mass flykt stundar tre stycken e ju massa folk väl ?

Hägris skrev 2008-08-17 18:05:08 följande:
    Det hade kanske fått dom ansvariga att ta oss plusmedlemmar på allvar och sluta skylla på det ena efter det andra.
  • Hägris

japp iaf av dom som lyckats logga in nu...

Svar på tråden FL en skämtsida?