• Hägris

FL en skämtsida?

Nu är det 12:e gången på några dagar som jag inte kommer in på FL, det måste ju vara ett skämt? Blir det någon ersättning för oss med + snart? Är det dags att flytta ut från FL? Hur försvarar ni att man ska betala för att vara på en sida och inte ens kunna använda den?

*LESS*

• Svar på tråden FL en skämtsida?
  • Mirris

Ja håller med.. gu va irriterande det är när man inte kan komam in. Ibland har jag lyckats komma till första sidan, men trycker jag mig vidare hamnar jag på "Sidan kan inte visas".

Nåja, nu kom jag ju in.. har ju bara försökt sen i morse Har nog vid nåt tillfälle idag lyckats.. eller om det var igår. *minns inte längre*

• Hägris

Nä det är ju inte lätt att komma ihåg exakt

Mirris skrev 2008-08-17 18:15:32 följande:
    Ja håller med.. gu va irriterande det är när man inte kan komam in. Ibland har jag lyckats komma till första sidan, men trycker jag mig vidare hamnar jag på "Sidan kan inte visas".Nåja, nu kom jag ju in.. har ju bara försökt sen i morse Har nog vid nåt tillfälle idag lyckats.. eller om det var igår. *minns inte längre*
  • 3barn

Håller helt med ts.Är jätte irriterande Nu har det funkat på eftermiddagen men resten av helgen har det varit omöjlig att komma in

Alexandra980514,Emelie991107,Sabina020807,Saga051230
  • Liten måne

skitirriterande tycker jag ... hela senaste veckan har varit helt förjävlig. blä

• HellviHumle

Det finns faktiskt en liknande sida som fungerar. Med gratis plufunktioner.

Är det någon som har recept på Spickekorv?
  • Indian29

jag tycker precis som ni skitirriterande att sidan allt för ofta slutar fungera som den ska.

• HellviHumle
    HellviHumle skrev 2008-08-18 00:28:09 följande:
    Plusfunktioner ska det förstås stå!
  • maadicken

här är en till irriterad!
    har inte kommit in på sidan sen i torsdags. möjligtvis till förstasidan, men sen är det stopp.

jag övergav en annan sida just för att den krånglade för mycket, så fortsätter det så här så har jag inte tålamod länge till. det är ju inte direkt första gången som det inte går att komma in här...

och jag tycker oxå att vi som har plus borde få ersättning för alla dagar vi betalar men inte ens kommer in på sidan.

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • NoXigen

du får gärna skicka länken priv

• zera
    NoXigen skrev 2008-08-18 17:24:14 följande:
    du får gärna skicka länken priv
    ja till mig oxå :P
  • lunaria
    du får gärna inboxa mig den sidan m du har lust. är trött på familjeliv just nu!!
  • norgesessan

Men den sidan har kasst forum...det är forumet jag gillar med Familjeliv..

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • HellviHumle
    norgesessan skrev 2008-08-18 19:50:12 följande:
    Men den sidan har kasst forum...det är forumet jag gillar med Familjeliv..
    Den skulle må bra av att bli större. Då skulle diskussionerna komma igång.
  • Hägris

Helt sant det är största problemet där att alla trådar står still eller enbart innehåller folk med samma åsikt...

HellviHumle skrev 2008-08-18 19:56:10 följande:
    Den skulle må bra av att bli större. Då skulle diskussionerna komma igång.
  • HellviHumle
    Hägris skrev 2008-08-19 10:34:48 följande:
    Helt sant det är största problemet där att alla trådar står still eller enbart innehåller folk med samma åsikt...
    Det är en hög tröskel som måste passeras. Jag vet inte men skulle kunna gissa att det kan behövas kanske femhundra aktiva för att sätta fart. Nu är det nog inte mer än mellan femtio och hundra som håller igång hela tiden.
  • anna01

Håller med om att sidan bara strular.
    De fanns en sån här tråd för 1 år sen eller nåt. Då kom de ansvariga in och förklarade varför de va så, nu verkar de tom skita i de...

• Hägris

någon som har kvar + som kan göra en omröstning om någon har fått kompensation? CA säger det och jag undrar om det stämmer..

• HellviHumle
    anna01 skrev 2008-08-19 17:22:48 följande:
    Håller med om att sidan bara strular.De fanns en sån här tråd för 1 år sen eller nåt. Då kom de ansvariga in och förklarade varför de va så, nu verkar de tom skita i de...
    Nja, det var inte särskilt mycket förklaringar då heller. En massa undanflykter så fort kompensation kom på tal. Först så vsr det semester, se'n skulle det till styrelsemöte och allt som kom i vägen. Just det ja, se'n var det Bröllopstorget som tog all tid. Nää, det var inget konstruktivt då heller. Dessutom fick jag skäll för att jag talade om i en del trådar att jag tyckte att plussarna skulle få kompensation. "Någon" upptäckte att jag inte hade plus och då borde jag tydligen inte blanda mig i! Fast jag har fortfarande inget plus. Jag klarar mig ändå.
  • saltflingan

Det finns flera trådar startade av moderatorer om just detta problem och även vad man ska göra för att få ersättning om man är plusmedlem. Det är ganska svårt att förstå vad denna tråd handlar om givet rubriken, om man ska vara ärlig.

Jag blev också irriterad när sidan inte funkade, men insåg att jag nog var lite för beroende av sidan så jag gick och fick lite vettigt gjort istället. Men nu är jag som sagt tillbaka för jag älskar att fördriva surftid här.

Svar på tråden FL en skämtsida?