• Anonym (enough)

Drogtesta min pojkvän, gratis?

Jag ska tvinga min pojkvän göra drogtest. Alltså, ska han fortsätta leva med mig ska han göra ett drogtest, idag.

Vars kan man göra ett sådant test?
    Kostar det något?

Vad händer när man tagit det?
    Blir de man testar hos anmälningsskyldiga till polisen, länsstyrelsen osv?

Någon med erfarenhet om det här får gärna svara!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 00:02
    Det här är varför jag frågar om knarket:

För ett tag sen hade vi ett uppehåll och under den tiden knarkade han det erkände han. När jag träffade honom hade han på sig en påse med en mossgrön kaka i med en haschplanta på.
    Jag var med när han sålde det åt en bekant och han lovade att inte hålla på med det mer.
    Nu så har han dock börja smita iväg till sina kompisar i en by och stänga av telefonen. Jag har ingen bil och ids ändå inte fara dit för han skulle ändå inte komma med hem. Hans kompisar har för stort inflytande på honom. Han kommer hem en eller flera dagar senare och påstår såklart att dom bara druckit öl.
    Det har dom Inte.
    Dom han är med där är Langare och knarkar tjockt mycket, ljuger för sin omgivning, super och slåss.
    Han är sjukt lättlurad och har bett mig om hjälp att komma bort från alla sina knarkande kompisar, när vi vart tillsammans igen ville han flytta till en stad långt bort.

-------------
    Jag kommer att beställa ett drogtest på minipris-tester.se och jag håller er uppdaterade om vad som händer! :)
    Ska prata med honom imorgon han kom hem idag 'vi tog bara en öl' heter det idag.
    Jojo, det får vi se när tester kommer.

• Svar på tråden Drogtesta min pojkvän, gratis?
  • Anonym (enough)

Sen skulle jag vilja tillägga en fråga om en drog.

Nåt grönt som var mossgrönt typ och som en kaka, ihoptryckt och smulades sönder i en liten påse med haschplanta på, vad är det för drog?

• Anonym (enough)

*puff puff*

Svara nån, snälla? :(

• Anonym

Jag tror att vårdcentralen kan göra drogtester, eller någon beroendemottagning. På den här sidan hittar du kontaktuppgifter till sjukvårdsupplysningen runt om i landet. Ring till den närmast dig, de bör kunna hjälpa: www.sos112.info/sjukvardsupplysning/

Jag har faktiskt aldrig sett hashkakor, men det skulle ju kunna vara det du har hittat.

• en glad

Ring till kommunen (socialtjänsten), de som arbetar med missbruk! De kan ge dig råd hur du skall göra och var din kille kan lämna prov. Det brukar inte kosta något!

• Anonym (enough)
    Anonym skrev 2008-08-18 11:07:34 följande:
    det va marijuana du såg.
    Vad är marijuana?
    Röker man det eller snortar eller vad?
    Hur pass farligt är det, ofarligt som typ hasch?
  • Anonym ('.')

Låter om maja eller ganja (blandad maja o hasch typ ) och det röker man

• Anonym

Hasch är knappast ofarligt

• Anonym
    Anonym (enough) skrev 2008-08-18 09:40:51 följande:
    Jag ska tvinga min pojkvän göra drogtest. Alltså, ska han fortsätta leva med mig ska han göra ett drogtest, idag. Vars kan man göra ett sådant test? Kostar det något? Vad händer när man tagit det? Blir de man testar hos anmälningsskyldiga till polisen, länsstyrelsen osv? Någon med erfarenhet om det här får gärna svara!
    Det kostar mkt pengar att drog testa nån så det kan du inte bara gå och göra nånstans bara för att du vill....
  • tea1982
    Anonym skrev 2008-08-18 11:44:16 följande:
    Det kostar mkt pengar att drog testa nån så det kan du inte bara gå och göra nånstans bara för att du vill....
    Gör det??
Svar på tråden Drogtesta min pojkvän, gratis?