Inlägg från: Anonym (enough) |Visa alla inlägg
  • Anonym (enough)

Drogtesta min pojkvän, gratis?

Jag ska tvinga min pojkvän göra drogtest. Alltså, ska han fortsätta leva med mig ska han göra ett drogtest, idag.

Vars kan man göra ett sådant test?
    Kostar det något?

Vad händer när man tagit det?
    Blir de man testar hos anmälningsskyldiga till polisen, länsstyrelsen osv?

Någon med erfarenhet om det här får gärna svara!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 00:02
    Det här är varför jag frågar om knarket:

För ett tag sen hade vi ett uppehåll och under den tiden knarkade han det erkände han. När jag träffade honom hade han på sig en påse med en mossgrön kaka i med en haschplanta på.
    Jag var med när han sålde det åt en bekant och han lovade att inte hålla på med det mer.
    Nu så har han dock börja smita iväg till sina kompisar i en by och stänga av telefonen. Jag har ingen bil och ids ändå inte fara dit för han skulle ändå inte komma med hem. Hans kompisar har för stort inflytande på honom. Han kommer hem en eller flera dagar senare och påstår såklart att dom bara druckit öl.
    Det har dom Inte.
    Dom han är med där är Langare och knarkar tjockt mycket, ljuger för sin omgivning, super och slåss.
    Han är sjukt lättlurad och har bett mig om hjälp att komma bort från alla sina knarkande kompisar, när vi vart tillsammans igen ville han flytta till en stad långt bort.

-------------
    Jag kommer att beställa ett drogtest på minipris-tester.se och jag håller er uppdaterade om vad som händer! :)
    Ska prata med honom imorgon han kom hem idag 'vi tog bara en öl' heter det idag.
    Jojo, det får vi se när tester kommer.

• Svar på tråden Drogtesta min pojkvän, gratis?
  • Anonym (enough)

Sen skulle jag vilja tillägga en fråga om en drog.

Nåt grönt som var mossgrönt typ och som en kaka, ihoptryckt och smulades sönder i en liten påse med haschplanta på, vad är det för drog?

• Anonym (enough)

*puff puff*

Svara nån, snälla? :(

• Anonym (enough)
    Anonym skrev 2008-08-18 11:07:34 följande:
    det va marijuana du såg.
    Vad är marijuana?
    Röker man det eller snortar eller vad?
    Hur pass farligt är det, ofarligt som typ hasch?
  • Anonym (enough)

Anonym skrev 2008-08-18 11:44:16 följande:

Det kostar mkt pengar att drog testa nån så det kan du inte bara gå och göra nånstans bara för att du vill....
    Nu har jag ringt vårdcentralen, där sa det att det kostar som ett läkarbesök. Alltså 150 kr.
    På soc kan man också få göra ett om man haft med narkotika att göra tidigare antingen via dem eller polisen.
    På öppenvården ville dom ha 500 kr, lite saftigare då.
    Jag vet inte vad din ekonomi säger, men jag går på socbidrag och 150 kr kan jag gott avvara för att få veta vad han eg håller på med...
  • Anonym (enough)

Anonym (russin) skrev 2008-08-18 11:54:47 följande:

Men, om du har hittat en påse grönt på honom, så är det väl ganska sannolikt att han har rökt det? Säger han att han inte rökt det fast du sett honom med påsen? Annars förstår jag inte varför testet behövs.
    Nä, inte nu.
    För ett tag sen hade vi ett uppehåll och under den tiden knarkade han det erkände han. När jag träffade honom hade han på sig en påse med en mossgrön kaka i med en haschplanta på.
    Jag var med när han sålde det åt en bekant och han lovade att inte hålla på med det mer.
    Nu så har han dock börja smita iväg till sina kompisar i en by och stänga av telefonen. Jag har ingen bil och ids ändå inte fara dit för han skulle ändå inte komma med hem. Hans kompisar har för stort inflytande på honom. Han kommer hem en eller flera dagar senare och påstår såklart att dom bara druckit öl.
    Det har dom Inte.
    Dom han är med där är Langare och knarkar tjockt mycket, ljuger för sin omgivning, super och slåss.
    Han är sjukt lättlurad och har bett mig om hjälp att komma bort från alla sina knarkande kompisar, när vi vart tillsammans igen ville han flytta till en stad långt bort.

Jag vet inte, antingen är han otrogen eller knarkar. Antagligen det senare. Och nu är jag less på skiten. Han ska knarktesta sig NU och sen senare om han ska va med mig.

(hur länge borde det vara mellan gångerna tror ni?)
  • Anonym (enough)
    Anonym skrev 2008-08-18 12:07:37 följande:
    konstigt....150 kr det va billigt...då har dom ändrat reglerna...förut skulle det kosta flera tusen...Men skönt att det va så billigt,..
    Ja konstigt vore ju annat i dagens samhälle......
    Det är helt SJUKT hur lätt det är att få tag i knark!
    Vet ni hur lätt det är?
    Alla jag känner har testat nån gång, en del kallar sig brukare, en del kallar andra missbrukare.....dom flesta tar 'bara ibland' nästan alla tar det på fest............fan va less man blir att man inte kan gå på en vanlig fest utan massa idiotiska haschare..
  • Anonym (enough)
    smulisen skrev 2008-08-18 17:34:12 följande:
    Va? Är det lätt att få tag i knark?Beror inte det på vilka kretsar man rör sig i? Jag skulle då aldrig kunna få tag i knark bara sådär.... skulle ifs aldrig komma på tanken att försöka ens, men det är en annan femma
    [/citat]
    Anonym skrev 2008-08-18 20:48:13 följande:
    [citat]
    mest troligt ett maja blad
    smulisen
    Ja, till viss del. Men det finns alltid nån som känner nån som får tag i det.. Iofs min morsa kanske inte känner nån som får tag i det, men definitivt får alla hennes kompisars barn tag i det.
    Jag bor i norrbotten, och sen polisen började sina rajder mot hembränt i trakten för 5 år sen var det lugnt ett tag, alla drack sprit från finland som är lite billigare. Men nu har det istället slagit helt bakut och det finns så mycket knark att folk kan äta det till frukost om de vill.
    Billigt är det också.

Anonym
    Ja, det var förstås ett majablad jag menade, ett löv med fem långa blad.
  • Anonym (enough)
    Agitator skrev 2008-08-18 22:10:51 följande:
    Ju, men vad fan är en haschplanta Och så hittade ts maja i fickan, vad är problemet?
    nej, jag hittade det inte i fickan då, läs mitt svar till russin :)
  • Anonym (enough)

___Om det är nån som följer den här tråden, kan jag meddela att jag beställt ett drogtest nu, som kommer användas nästa gång det är 'uppenbart' vad han hållt på med medans jag inte varit med...

Nu ska jag ha svar!

:)

Svar på tråden Drogtesta min pojkvän, gratis?