• Wanne

bästa/dyraste salongen-frisören i jönköping??

Hej! vilken frisör salong är dyrast/bäst i Jönköping? Vad kostar en klippning där? Varför bäst?
    Tacksam för svar, mvh Wanne

• Svar på tråden bästa/dyraste salongen-frisören i jönköping??
  • Caranlachiel

Jag tycker Mix Studio är bäst, ligger på smedjegatan. Betalar ca 1000 kr för klipp + färgning.

Tycker de är bäst därför att de har väldigt fina lokaler, trevligt folk som jobbar snabbt och de har alltid förstått mina önskemål.

• Caranlachiel
    Wanne skrev 2008-08-21 09:30:53 följande:
    tack, bra svar!
    Ingen orsak.
  • SVejsan

Dyrast?
    (Är det en viktig parameter?).

Antingen vill man väl gå till den mest prisvärda eller den bästa?? Eftersom vad någon tar betalt behöver inte alls ha någon koppling till kvaliten på arbetet de utför...

• Wanne

Hej igen! Typiskt här på forumet att bli ifågasatt varför man frågar något. Alltid finns det någon som vill sätta sig över en person. Här menar jag SVejsan som idiotförklarar min fråga. Usch. Om du inte har ett svar på mitt inlägg så lägg dig inte i! Jag har en bra orsak till min fråga och kan du inte annat än käfta emot så har du inget på denna tråd att göra.

• Magglo

Jag går på Klippoteket. Det kostar ca 1300 med klipp och färg. De är jätteduktiga där och det är dessutom den salong i Jönköping som har hand om alla reklammationer och återställer andra frisörers misstag.

• SVejsan
    Wanne skrev 2008-08-22 20:44:21 följande:
    Hej igen! Typiskt här på forumet att bli ifågasatt varför man frågar något. Alltid finns det någon som vill sätta sig över en person. Här menar jag SVejsan som idiotförklarar min fråga. Usch. Om du inte har ett svar på mitt inlägg så lägg dig inte i! Jag har en bra orsak till min fråga och kan du inte annat än käfta emot så har du inget på denna tråd att göra.
    Nja, oturligt nog för dig så vet jag den absolut bästa salongen i Jönköping, men tyvärr är den inte dyr, så jag tackar för mig och träder ur tråden...
    Jag behövde bara försäkra mig om det var en viktig parameter innan jag droppade namnet. Så som deltagare i denna tråd så var det väl en befogad fråga.

Jag idiotförklarar inte dig... Och ditt svar till mig talar sitt tydliga språk. Ha en trevlig vecka du också...
  • zillabiten

Hejsan jag går i Huskvarna på Salong Rasmuss, dyra men jätte bra, har aldrig varit missnöjd där. Men smaken är som baken: Delad !!

Svar på tråden bästa/dyraste salongen-frisören i jönköping??