• Graboid

Lite vin och musik framför datorn

Har lyxat till det med lite vin och sitter och lyssnar på galet bra musik i min ensamhet nu när barnen sover och karln jobbar natt. Någon som gör mig sällskap? Eller är det bara jag som har lite party en måndagkväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 22:16
    Tänkte starta en ny tråd, men såg att jag redan hade den här och den sitter lika fint nu, fast det är ju torsdag iofs. Någon som är lite party ikväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-10 22:52
    Och idag är det ju t o m fredag, helt legitimt att dricka vin m a o. Join me!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 22:39
    Varför har folk inte tråkigt samtidigt som mig? Det borde ju vara olagligt!

• Svar på tråden Lite vin och musik framför datorn
  • bussfru

Mitt party börjar bli för häftift nu....
    Dax att slagga

• Vaniljlatte

Jag har pepsi? och någon fransk film i bakgrunden? Får jag hänga på ändå?

• firewalkwithme

Jag sitter också här med ett glas vin och väntar på min kille som är ute på nån slags galej! Tänkte att han inte var den enda som skulle få lite vin !

Och galet bra musik lyssnar jag ju alltid på!

• Graboid
    Svar på #3
    Inte mig emot! Jag sitter och seg-dricker ett glas vin, jag ska köra ungarna till dagis imorgon bitti, så du lär säkert känna av din pepsi mer än jag känner av vinet. :P

Vad är det för fransk film då? Jag är ganska trångsynt när det gäller franska grejer, Gerard Depardue (stavning?) har fått mig har skrämt bort mig från sånt.
  • Vaniljlatte
    Graboid skrev 2008-08-18 22:37:09 följande:
    Svar på #3Inte mig emot! Jag sitter och seg-dricker ett glas vin, jag ska köra ungarna till dagis imorgon bitti, så du lär säkert känna av din pepsi mer än jag känner av vinet. :PVad är det för fransk film då? Jag är ganska trångsynt när det gäller franska grejer, Gerard Depardue (stavning?) har fått mig har skrämt bort mig från sånt.
    Jag vet inte.. inte speciellt bra att ha en sån film på i bakgrunden heller, för ja fattar inte ett ord av den! Så för att förstå måste jag titta.. just nu ä rdet bara en massa franska ord som kommer från min tv.

Huga. När ska de vara på dagis då? vi har sista inskolningsdagen imorgon.. ska vara där kl 9.
  • Graboid
    Svar på #4
    Jag får nästan bara lyssna på sånt som ungarna gillar om dagarna, de fejkar att de får ont i öronen så fort det blir något de inte godkänner och då blir det ett nedrans liv. :P

Så jag passar på nu vid datorn med usla lurar. :)
  • firewalkwithme
    Svar på #7
    Åh, lider lite med dig! Det är en av de saker jag är lite rädd för med att få barn, att de lyssnar på så dålig musik . Tur att de är så fina i övrigt!
  • Graboid
    Svar på #6
    Det är ganska drygt när man måste ha stenkoll på tv:n för att ha koll på vad som händer. Brukar tröttna rätt fort. Men det finns ju en del filmer som är värda besväret, Delikatessen t ex (visst heter den så?).

De ska vara där vid 9, och de går upp vid 7 varesig jag vill eller inte. Och jag är så nojig när det kommer till bilkörning och alkohol så det blir väldigt sparsamt med vinandet här. Häller upp några klunkar i taget så kan jag ju inbilla mig att jag har festat hårt med tanke på hur många ggr jag har fyllt på!
  • Graboid
    Svar på #8
    Fast det är ju "min" musik de lyssnar på, men bara utvalda delar. Gärna samma låt några timmar i sträck. :P Har iofs fått dem att dyrka Loke nu, så jag överlever ett tag till. :)

Jag har varit noga med att inte presentera några smurf-hits för dem. ;)
Svar på tråden Lite vin och musik framför datorn