• Graboid

Lite vin och musik framför datorn

Har lyxat till det med lite vin och sitter och lyssnar på galet bra musik i min ensamhet nu när barnen sover och karln jobbar natt. Någon som gör mig sällskap? Eller är det bara jag som har lite party en måndagkväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 22:16
    Tänkte starta en ny tråd, men såg att jag redan hade den här och den sitter lika fint nu, fast det är ju torsdag iofs. Någon som är lite party ikväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-10 22:52
    Och idag är det ju t o m fredag, helt legitimt att dricka vin m a o. Join me!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 22:39
    Varför har folk inte tråkigt samtidigt som mig? Det borde ju vara olagligt!

• Svar på tråden Lite vin och musik framför datorn
  • Graboid

Nej, nu ger jag upp det här. Sidan lägger ju av stup i kvart. Tack för sällskapet, det är nog inte sista gången jag smuttar på vin framför datorn så vi ses väl igen! :) Ha en trevlig kväll/natt! God natt!

• firewalkwithme

Ja, jag har försökt svara tre eller fyra gånger, men blir utslängd hela tiden så jag ger nog också upp det här! Otroligt irriterande sida!!

God natt!

• Vaniljlatte

Samma här..

god natt på er..

• Graboid

Tänkte starta en ny tråd, men såg att jag redan hade den här och den sitter lika fint nu, fast det är ju torsdag iofs. Någon som är lite party ikväll?

• Jennifer 060828
    Graboid skrev 2011-05-27 00:52:59 följande:
    och nu då igen?
    Jag tar en öl ikväll Förvisso bara en 3,5, men ändå
    Dottern sover och ska till sin pappa i morgon.Skål 
  • Mariohn
    Graboid skrev 2011-05-27 00:52:59 följande:
    och nu då igen?
    Hah din spjuver! Ladda hem en serien som går på tv 11 på söndagar. Kommer inte på vad den heter. 
Svar på tråden Lite vin och musik framför datorn