Gummsan85 skrev 2008-08-19 00:04:16 följande:
hej alla :) ja egentligen spelar de väl ingen roll vart man bor? alltid kul att lära känna nya människor :) även om man kanske inte kan träffas som man kan göra när man bor i samma stad eller ort :)mommii: ja vist kan det bli ensamt när man e ledig å alla andra jobbar :( de känns nästan som att alla e lediga när man själv e ledig så försöker man få tag i dom å så visar det sig att dom jobbar :( riktigt tråkigt :(grodanboll85: du är så välkommen så att få bli min vän även om du bor 12 mil från sthlm :) vart bor du?Miiillan: ja uddervalla e juh en bit men vad gör det? vänner kan man alltid ha även om det är långt ifrån :)Wickz: ja, håller med dig om att inte vara kvar som vän om man skadar sitt barn, eller om man inte trivs med personen i fråga.. vänner ska man vara om allt klickar å de inte finns något som gör så man tycker illa om personen :) man kan inte vara vän med alla men så länge man trivs med den man är vän med så ser jag inget problem med att finnas i vått å tort :)
jag bor i västmanland en liten by som heter kolsva ligger 5 mil från västerås ungefär