• Anonym (jobbigt)

Skäms över mitt kön

Jag vågar inte visa mig i bikini på sommaren. Jag har som man brukar kalla "bullfi..a"
    Skäms så över att mitt underliv är så bulligt.
    Det är inte bara fett utan även ben..som en rundning mer än normalt.
    Kan man operera det?

• Svar på tråden Skäms över mitt kön
  • Anonym (Magen)

Alla ser ju olika ut, ingen är ngn annan lik. Det gäller att se sig själv som unik, alla har vi komplex för olika saker men man måste ta tag i dem. Om det verkligen inte går att komma över så kanske du ska prata med ngn proffesionell... Själv har jag problem med hår på magen och nu när man är gravid så vill alla titta på magen och jag vågar inte visa den för håret... Det känns skit jobbigt men jag vet att det är svårt, men som sagt alla har komplex, men alla är olika och det är så det ska vara... Hoppas att det löser sig....
    Kram och glad midsommar

• Anonym (...)

Ja man kan ju fettsuga sig, men det blir oftast inte så bra som man hade hoppats på. De kan inte ta så mycket nertill på venusberget, utan mest rätt högt uppe. Det blir sladdrigare och tja, kanske något bättre, men det sitter mest i psyket.
    Om du ska fundera på att göra det så fråga hur mycket de kan ta och fundera på om det är värt det. Det är en massa bindväv som de inte kan ta bort och sedan så är ju benet där.

Ja som nihör så har jag ju erfarenhet av det och väljer då att vara anonym.

• Anonym (jobbigt)

Det är ju det att bullen blir så påtaglig när man bara har bikinitrosa på sig.
    Blev retad som liten då jag hade bikini. En del trodde det va en luftbubbla efter vi badat och petade på den. ( skrattar själv när jag skriver) Men det är genant.

• Anonym (Skäms inte)

Jag har också ett bulligt venusberg och har enbart fått positiva kommentarer genom åren.
    Tycker inte själv att det är fult på något vis och skulle aldrig i livet drömma om att operera.

Var stolt över ditt kön istället!!

• Anonym (jobbigt)

Tack
    Vilka kommentarer har du fått?

• Anonym (Skäms inte)

Att det är mysigt, fint och sexigt b.l.a

• Anonym (jobbigt)

Någon mer som har åsikter och kanske vet mer om operation?

• Anonym

Hej! Jag tror säkert att det går att operera men det ska du göra för dig egen skull isåfall. Jag skulle inte tro att folk på stranden lägger märke till något sånt. Men det finns ju snygga strandkjolar som du kan ha på dig om du skulle trivas bättre i det.

Försök att älska dig själv och framhäv istället något du själv tycker är vackert på din kropp, då kommer folk i din omgivning även lägga märket till just det!

Kram, M

• Anonym (s)

Hej! Jag har oxå en bull..... Den fick jag när jag fick mitt första barn. Tycker inte om den.Kan man på nått sätt få ner den utan att operera?

• Anonym (jobbigt)

Tro mig,folk ser sånt. Känns obehagligt att bli stirrad i skrevet och studerad. Men jag får väl lära mig att gilla min "bulle".
    Det jobbiga är att det är inte fett bara utan ben. Annars hade jag kunnat fettsuga,men det är inte så enkelt nu.

• Anonym (jobbigt)

Trist att ingen vill svara...

• UngGravid86

Men kan du inte tex ha nå badshorts. Kanske badkjol? Det är ju jätte fint nu med badkjol.. och ett par bad trosor under i samma som kjol och bikini.

• Anonym (jobbigt)

Ja, det kan jag ju ha Tack att du svarar. Tycker inte folk man e konstig då?

• UngGravid86

Neje, det är ju jätte fint. Jag jobbar på badhus.. (och ser allt möjligt på folk).. :)
    Det är faktist många som har badkjolar på sig! Jag tror jag själv ska inköpa mig en!

• zikoriat

Tycker du ska gå runt i vanlig bikini du. Varför dölja ditt kön i badkjol eller annat påhitt ? Du duger som du är, skulle ngn överhuvudtaget bry sig så är det deras problem - inte ditt !!
    Stå på dig och ha en bra sommar (o lägg pengarna på ngt vettigare än en operation) !!

• Anonym (Jag med)

Jag har alldeles för långa och stora inre blygdläppar skäms ihjäl. Kom efter jag fött barn. De ser ju ut som man har en jättelång mus eller en liten snopp. Känner mig hel ensam om detta och som jag är missbildad.

Svar på tråden Skäms över mitt kön