• Jullan84

Beställa märket Exuviance från utlandet?

Är det någon av er som beställt produkter från Exuviance via något annat land?

Jag beställde från skin911.com men de avbröt orden. De får tydligen inte skicka utanför USA.

Blir ju betydligt billigare att köpa utomlands än i sverige..

Någon som vet en sida där man kan beställa ifrån?

• Svar på tråden Beställa märket Exuviance från utlandet?
  • loislane

E-bay är det bästa. Köper samma märke som du, samt I.D mineralsmink dessutom.

• Jullan84

okey..
    Jag har faktiskt aldrig använt e-bay...
    Ä det typ som blcket? Eller tradera?

• loislane

ungefär, men de har så mycket fler etablerade säljare. Det är säkert att beställa, och enkelt. Dessutom under halva priset jämfört med Svenska priser. Gå in och titta, ebay.com (amerikanska varianten är den bästa)

• carro 81

www.skin-etc.com har Exuviance och massa andra supermärken. Har funkat bra de gånger jag har besällt. Dock har jag bara beställt en produkt av Exuviance men den kom fram utan problem iaf. Snabb leverans är det med, några dagar bara.

• Jullan84

Tack tjejer!

Carro 81
    Hur har du betalat?
    Och hur många dollar brukar frakten vara?

• carro 81
    Jullan84 skrev 2008-08-20 20:38:48 följande:
    Tack tjejer!Carro 81Hur har du betalat?Och hur många dollar brukar frakten vara?
    Jag har betalat med Mastercard. Minns tyvärr inte vad frakten brukar vara. Finns 2 olika att välja på iaf, UPSP och Fedex och har för mig Fedex är typ 3 dollar billigare. Leveransen går lika fort på båda. Har inte behövt betala tull någon gång av dem heller som man ofta får göra annars.
  • lilla fin

Carro 81: Superbra  tips. Nu har jag beställt Exuviance produkter.
    Hoppas att det fungerar bra. Vissa saker var lite svåra att förstå, men använde mig av paypal. Någon som vet hur mkt $ 149.03 dock är i kr??

• carro 81

lilla fin skrev 2008-08-25 16:58:01 följande:

Carro 81: Superbra  tips. Nu har jag beställt Exuviance produkter.Hoppas att det fungerar bra. Vissa saker var lite svåra att förstå, men använde mig av paypal. Någon som vet hur mkt $ 149.03 dock är i kr??
    Hmm...en dollar är typ 6,35 nu. Har ingen miniräknare här men hoppas det var till någon hjälp iaf.
    Förresten är det poståkeriet som kör ut paketet, så man får det hem till dörren, skitskönt. Glömde säga det tidigare. Men är man inte hemma får man avi och hämta ut på vanliga utlämningsstället. Du lär nog få paketet den här veckan iaf.
  • Jullan84

Jag är imponerad!!!!!!!
    Beställde grejerna sent i torsdags kväll.
    Fick ett mail i fredags att de skickats.
    Och idag hade de vart o ringt på dörren, men jobbade så fick åka o hämta på posten.
    Men SÅ FORT det gick!

Tack tack tack Carro 81!!
    Det blev mer än 50% billigare än om jag köpt de i sverige.

• carro 81
    Jullan84 skrev 2008-08-25 20:54:22 följande:
    Jag är imponerad!!!!!!!Beställde grejerna sent i torsdags kväll.Fick ett mail i fredags att de skickats.Och idag hade de vart o ringt på dörren, men jobbade så fick åka o hämta på posten.Men SÅ FORT det gick!Tack tack tack Carro 81!!Det blev mer än 50% billigare än om jag köpt de i sverige.
    Åh vad kul att du är nöjd. Jo dom är riktigt snabba med leveranserna. Du slapp tullavgift också?
  • lilla fin

Alltså funkar det här som  ni säger, så är det ju helt fullkomligt fantastiskt.
    Nu kommer jag aldrig mer behöva avstå från att köpa någon produkt för att jag inte har råd. Det är ju helt fantastiskt. Jag är så glad. Nu väntar jag bara på mitt paket. Beställde 6 produkter! 6 produkter, för 970 spänn!!!!
    Förstår ni, det hade gått på mer än 2 lax här hemma.

• Jullan84

Nej ingen tull blev det!

Har du fått ditt paket ännu Lilla fin?

• lilla fin

Nej, har inte fått det.. Men egentligen har det inte gått mer  än 4 dgr, men blir ändå lite nojjig. Drömde hela natten om dom där jäkla produkterna. Blir ju så, vill ju knappt tvätta ansiktet när jag inte har rätt grejer.

• Jullan84

lilla fin.
    haha okey.

När beställde du då?

Svar på tråden Beställa märket Exuviance från utlandet?