Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)
Nu var det dags att starta ännu en ny tråd för oss.
Hoppas vi blir mer aktiva nu under hösten.
Nu var det dags att starta ännu en ny tråd för oss.
Hoppas vi blir mer aktiva nu under hösten.
Hej välkommen hit.
Min dotter föddes i vecka 30+0 och vägde 1155 kg var 44 cm lång.
ameena06; Varför kom hon så tidigt? Vet du det?
Hej hej Alla!
Hoppas ni har det bra! Vi är småförkylada (Barnen) fast på bättringsvägen här hemma!
Theodoris: Välkommen! Alltid kul med nya ansikten! Jag har två söner som är förtidigt födda båda två! Liam som är född 30+6 vägde 2137g 43cm och Simon som är född v 26+2 vägde 1173g 39cm
Men tjejer!! Kan vi inte ta och försöka ses nåt nu innan RS sesongen sättter igång så jag kan få träffa er??En lör eller sön när ni arbetsmyror är lediga! Gärna om vi kanse skulle kunna vara ute? Nån parklek? Skulle vara så kul att ses alla igen och jag har ju inte gjort NÅT annat än vart på hemmaplan i sommar, nu vågar jag åka buss och T-bana md Simon INNAN alla riktiga förkylninger sätter igång!
Jag fick havandeskapsförgiftning så det beror på det. Vi låg 4 veckor på sjukhuset och fick komma hem när hon var v34.
Hon har varit stark hela tiden så det har gott bra. idag är hon en väldigt pigg och energisk tjej som gärna busar med mamma och pappa.
Ja det tycker jag verkligen att vi ska göra. Nu har vi visserligen en del framför oss i helgerna men en träff ska vi säkert kunna klämma in någonstans. Dom har gjort ordning en park hemma hos oss med grill,lekplats och sittplatser en stor gräsmatta också. Det är trevlig annars så finns det ju fina lekplatser runt om inne i stockholm också. Men det är klart vi ska hitta på något det var som sagt väldigt länge sen. Och om jag ska vara ärlig så känns det som om den här tråden har dött lite.
Jaa, vi vill oxå gärna ses
Jag och Linn kan 27 och 28/9 och 4 och 5/10, hur ser det ut för er andra?
Jag kan inte 27-28/9. 5/10 kan också vara körd. Men 4/10 funkar.
4 och 5 oktober går bort.. Felix blir 2 på måndagen så vi har fullt upp hela helgen
Hej! Hittade er igen
Säg till när ni tröttnar på min efterhängsenhet