• Naxxiz

stolt bonusmamma

Förstår dig precis. Min bonustjej hade första dagen i fjärde klass idag och kändes stort och viktigt att jag fick ta del av den. Dessutom var det hon som valde att ta mig med och tror det gjorde mycket då biomamma inte varit med någon första dag alls, så för henne betydde det mycket. Visst känns det skönt

Carpe Diem
  • Naxxiz

haha, ja verkar som att de allra flesta har problem att acceptera att det finns barn med i bilden och jag förstår då inte varför man ger sig in i en liknande relation då.

Har ni några barn gemensamt också?

Är kanonstolt över både min egen dotter sedan tidigare och över mina 2 bonusar

HannaL skrev 2008-08-21 22:01:52 följande:
    Åhh så härligt det låter :) tycker mest att man läser om alla ´´problem´´ med bonusbarn här annars :)
    Carpe Diem
  • Naxxiz

Jo, så är det med mina bonusar också, att mammam pratar genom dem men sånt man får försöka ordna med tiden :)

styvmamma skrev 2008-08-22 15:24:45 följande:
    Svar på #1Mina bonusbarn är inga problem precis. Visst finns de dagar men de kommer vi aldrig ifrån. Vi har en liten dotter på 8 månader tillsammans som jag bara älskar som alla andra barnen. Just nu e min sessa med sin mamma saknar henne massor o tycker de e orättvist att hon måste vara där. Men klart behöver även hon sin mamma. Ja de verkar som om de mest e problem med bonusar. Har lite stul med stora grabben men de e nog mamman som talar genom honom, tyvärr..... trevlig helg.
    Carpe Diem
  • Naxxiz

Så klart

Älskar mina bonusar, även om de också precis som min bio dotter kan vara påfrestande. :-P

Esthery skrev 2008-09-04 15:57:49 följande:
    Vad härligt att höra om fler bonusmorsor som är glada i sina bonusbarn!!
    Carpe Diem
  • Naxxiz

Så klart tråden är till för stolta bonusföräldrar :)

Finns så enormt många trådar för dem som inte är det.

Idag ska pojken åka till sin farmor på löpning igen :) Stolt över att han verkar lugna ner sig med sina utbrott.

Carpe Diem
Svar på tråden stolt bonusmamma