• Zvartaliljan

Vi som älskar villervalla - del II

Fortsättning på denna tråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32943134.html

Välkommen att diskuttera detta underbara barnklädesmärke.
    På nätet säljs endast villervalla på www.villervalla.se

Bildtråd: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32943134.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 17:57
    Gamla bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m33073744.html

Nya bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35440876.html
  • Svar på tråden Vi som älskar villervalla - del II
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-08-20 18:07:20 följande:
    Tack för ny tråd Zvartaliljan!
    Äh, här trodde man att man skulle få inviga va

Tack zvartaliljan
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 18:09:01 följande:
    Äh, här trodde man att man skulle få inviga va Tack zvartaliljan
    Hehe...

Jag har förresten testat de grå velourbyxorna nu. De sitter bra men är lite långa. Men det är ju som sagt dragsko också
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-08-20 18:13:42 följande:
    Hehe... Jag har förresten testat de grå velourbyxorna nu. De sitter bra men är lite långa. Men det är ju som sagt dragsko också
    Ja men då blir det ju liksom som lite "fluff" i brallsen, lite snyggt tycker jag
    Har du den raka bomulls modellen oxå? Tänkte om velouren var lika stor i stl?
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 18:35:01 följande:
    Ja men då blir det ju liksom som lite "fluff" i brallsen, lite snyggt tycker jag Har du den raka bomulls modellen oxå? Tänkte om velouren var lika stor i stl?
    velouren är inte lika stor i storleken. lillebror har 80 i de raka och 92 i velouren
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-08-20 18:55:06 följande:
    velouren är inte lika stor i storleken. lillebror har 80 i de raka och 92 i velouren
    Oj såpass stor skillnad, behöver Skatten oxå 92 då tro?? Näe, det låter väl galet va? Får ff vika de raka i 80 liite men sitter bra förövrigt. Hmm får kanske kika på dem irl först...
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 18:35:01 följande:
    Ja men då blir det ju liksom som lite "fluff" i brallsen, lite snyggt tycker jag Har du den raka bomulls modellen oxå? Tänkte om velouren var lika stor i stl?
    Jag har 80 i både de vanliga raka i trikå och velouren. Mätte dem nyss och velouren är något bredare.  Men på sitter de rätt lika. Jag antar att det beror på hur fluffiga man vill ha dem
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 18:57:45 följande:
    Oj såpass stor skillnad, behöver Skatten oxå 92 då tro?? Näe, det låter väl galet va? Får ff vika de raka i 80 liite men sitter bra förövrigt. Hmm får kanske kika på dem irl först...
    86 kommer passa honom! de kommer inte bli små. lillebror har 86 i ett par gamla vv velour och 92 kommer vara lääänge
  • ÖNadja

ni som bor neråt i landet, har den nya kollektionen kommit till re?
    Va till Luleå i måndags och dit hade den inte hunnit komma. Hon hade 3 klänningar och 3 t-shirts å en massa shorts kvar, punkt. Det var ALLT hon hade...det går åt.. =)

Svar på tråden Vi som älskar villervalla - del II