• kokoskärlek med bubblor

Ni som är nöjda med era Ikea-sängar..

Vilken säng har ni? Alltså - madrassbotten och bäddmadrass.
    (Ja..ni som är missnöjda får naturligtvis också svara och skriva vilken ni har)

• Svar på tråden Ni som är nöjda med era Ikea-sängar..
  • väntar i Kina kön

Jag är inte alls nöjd med resårmadrasserna som vi köpt på ikea. Billigare sorten till gästrummet och när vi väl kommer hem så finns det inte skruvar med som det alltid gör till benen. Provade med ett par som vi hade från förra sängen men det passade inte, ska vara speciall. Köpte benen från Jyska(stål) och det följde inte med skruvar där heller och det hade nog inte spelat någon roll eftesom de ändå inte passar. Verkar vara special skruvar

• Miss Lau

Vi är nöjda. Har en Sultan Svaneholm med en Sultan Tuvebo uppepå.

• vackrastarflow

jag är supernöjd! sover otroligt gott! mina föräldrar hälsade på mig och fick sova i min säng, och de älskade sängen. mamma har fibromyalgi och lider om sängar inte är bra, och pappa får lätt ryggont. så det var ett bra tecken att de gillar den

det roliga är att det är en av de billigare sorterna. resårmadrassen är Sultan Högbo och bäddmadrassen är Sultan Torsmo. underbar kombination som jag haft i två år nu

Tackar för svar
    Puffar för fler

puffar lite

• Aniram0308

strandliden resårmadrass och sultan timan bäddmadrass, Jätte bekväm!

• Black roses

2 st sultan selfors (80 cm) och en Sultan enebakk 160 cm..
    (Jag vill minnas att det hette så iaf... )

Min man har en ryggskada med förlamning från midjan och neråt som följd, så för att han inte ska ha ont, krävs banne mig ett mirakel.. Men sen vi skaffade denna kombinationen, så har han fått sova hela nätterna, samt han har inte haft lika ont som innan vi böt säng...

Mvh M G

puff puff

• Cornellia

Vi är supernöjda med våra sängar, vi har en varsin 140 säng, Resårmadrass: Storfors och Bäddmadrass: Torsmo.

• Dundermamman

Mycket nöjda med vår "Svandal"-botten med "Tuvebo" bäddmadrass  på  !!

• Vovsingen

Har en sultan någonting som jag köpte -96 och har varit supernöjd med. Jag var trött i ryggen när jag var på Ikea och jag tror att jag därför var mer kräsen och hade lättare att välja rätt. Jag jobbade nämligen som städerska då och släpade tunga soptunnor och vattenhinkar hela dagarna.

Svar på tråden Ni som är nöjda med era Ikea-sängar..