Ömma blygdläppar och slidöppning
Hej!
Har ett problem, när jag och min sambo har haft samlag för jag alltid ont/ömt i slidöppningen och i mina blygsläppar.. det är inte för att jag är torr för jag blir alltid bra tänd innan han tränger in... ibland efter samlag så känner jag min nästan sönderriven i underlivet men under själva akten har jag inga bekymmer och allt är jättebra... men för att kunna slippa obehaget efter så har vi nu börjat med glidmedel men inte ens detta hjälper... blir fortfarande öm och känner mig nästan sönderriven. Det värsta är när jag ska gå på toa då detta är något jag inte gärna gör då det gör så förbaskat ont att torka mig efteråt. Känner mig ibland lite torr (ej under samlag men under dagen) samt att ibland så har jag klåda dock ingen svamp.
Vet någon vad detta kan ha för orsak eller är det någon som känner igen sig i detta??
Har så smått börjat fundera på att kontakta BM.
P.s vet förresten inte om jag har lagt det under rätt rubrik... är det fel så får det gärna flyttas men jag tänkte att det är jag som har ont i min kropp då borde det ligga under kroppsligt D.s