Stress, oro, panikångest., dålig i magen... vad kan det va?
Någon som känner igen sig?Jag har en två barn, ett på 3 år och en 3-månaders.
Har under sommaren haft fullt upp minst sagt!! Gubben jobbar jämt och jag får ta allt själv, matlagning, städning, tvätt, telefonsamtal till försökringar, försäkringskassa, ja allt som gäller barnen och barnen tar jag hand om själv till 95% så jag är rätt stressad känner jag!
Vi har varit på en massa aktiviteter hela sommaren, för att aktivera den stora flickan som vart ledig från dagis. Har knappt varit hemma EN hel dag sen i maj! Jag är väldigt rastlös och tycker att det är kul att hitta på en massa saker på sommaren men jag tror att detta blev för mycket för mig med 2 små barn och aktiviteter i strot sätt varje dag!
Jag har nu blivit dålig i magen, konstig på nåt vis.... ena dagen kan jag va hård och nästa dag kan jag vara lös (inte diarré) kan behöva springa på toa flera ggr på en förmiddag tex. sen kan det vara bra i några dagar och ibland i några veckor och sen kommer det igen. Har även blödit vi toabesök, näst jag varit hård i magen eller om jag fått springa massor av ggr.
Är även konstant orolig för mig själv, att jag ska dö från barnen, att de ska hända barnen nåt, mina föräldrar, bror, sambon. Så fort jag hör ambulans eller trafikmeddelande på radion blir jag panikslagen!
Jag kan även få attacker av panikångest när jag sitter hemma i soffan, kan komma när som, när jag kollar på TV, ammar, osv...

Var hos doktorn o tog blodprover o avföringsprov, får svar om några dagar.
Någon som känner igen sig, att ni känner er stressade pga att ni har barnen själva i stort sätt och inte riktigt hinner med allt!!??
Hinner knappt duscha själv ju! och den ända tid jag har för mig själv det är när barnen o gubben somnat för natten och det är 22-22:30. sen har jag ju nattamningen oxå såklart.
Tror ni magbesvären beror på stress eller nåt allvarligt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 10:22
Glömde skriva:
Här är det kläder överallt, ren tvätt som ska vikas, smutstvätt, leksaker i alla rum, stökigt va jag än ser!! Orkar inte! Detta gör mig såååå stressad!!! Måste städa men oxå slappa... hur gör man!?
När ska jag hinna få ordning på allt? Ingen mening heller känns det som, för de stökar till lika fort igen! både barn o sambo!