Inlägg från: Anonym (ej privat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ej privat)

Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?

Accepterar de leksaker och att ni onanerar? Berättar ni för era män när ni gör det eller tycker ni dom ska skita i det?

• Svar på tråden Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?
  • Anonym (ej privat)

Oki, det jag menar är när han inte är med. Inte närvarande utan på jobbet t.ex.

• Anonym (ej privat)

Min make blir skitsur.... Jag får inte använda dildos för då tycker han att jag är otrogen och då är det samma sak som att han skulle gå och kn*lla nån annan tjej.

Idag kom han hem och anklagade mig för att ha pullat för att han hittade ett blött linne i trappen som jag slängt ner mot tvättstugan.

Har varit sjuk och svettats kopiöst mycket, därför det svettiga linnet.

Jag blev helt galen, så jäkla förbannad över hans fråga. Tycker han ska skita i om jag pullar eller inte, är väl min privata sak. Vi är gifta men man måste väl få ha ett privatliv iallafall.

• Anonym (ej privat)

Är väl ingen underlig fråga. Alla lever ju inte samma liv som du gör.

snapdragon skrev 2008-08-21 21:01:56 följande:
    vilken underlig fråga?varför skulle någon ha ett problem med det?
  • Anonym (ej privat)

Jo han onanerar. Jo han har nog alltid varit sån här. Vet att det i början störde honom att vi kunde ha toksex en natt och sen onanerade jag dagen efter. Då fick han för sig att han inte kunde tillfredställa mig.

Som saken är nu är att jag har noll sexlust. Sex finns inte i mitt liv och det känns på nåt sätt som att hans onaniförbud har med saken att göra.

Det gör mig obekväm när han frågar om jag onanerar och jag vet att han blir sur om jag har det och därför har jag tidigare ljugit och svarat nej. Men jag hatar att ljuga och därför har jag helt enkelt slutat. O på nåt vis så har jag i bakhuvudet att det kan ha med min olust till sex.

snapdragon skrev 2008-08-21 21:08:36 följande:
    jag har aldrig hört talas om något liknande, så därför var det för mig underligt, jag är fullt medveten om att alla inte lever som jag, men tycker att det är en helt bisarr sak att bli upprörd över.och nu när du utvecklat situationen lite så undrar jag:1: om han själv aldrig onanerar2: om han alltid varit såhär elle rom det är något nytt han börjat med?Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:03:48 följande:
  • Anonym (ej privat)

Jo jag sa det till honom oxå... att han ska skita i om jag onanerar eller inte... Fick till svar, jaha.. då har du alltså gjort det.... suck..

Han sitter i soffan på kvällarna och rycker i den...

snapdragon skrev 2008-08-21 21:14:12 följande:
    men hur berättigar han sin egen onani om han inte unnar dig samma sak, det är ju helt ologiskt?på den frågan hade jag i den situationen sagt att det har du inte med att göra, tror jag.Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:12:37 följande:
  • Anonym (ej privat)

Usch.. börjar nästan grina när jag läser det du skriver. Jag var förut en väldigt sexuell tjej, älskade sex, med andra och med mig själv.

Vad har hänt med mig......

camillimill skrev 2008-08-21 21:17:52 följande:
    TS:Nejmen herregud, vad är det för idiot till man!? (ursäkta)Förutom det faktum att han är galet svartsjuk (oacceptabelt!!) så tycks han helt ha missat den biten att så gott som alla onanerar. Mer eller mindre. Att han likställer onani, eller användande av dildo, med att vara otrogen är ju helt sjukt! Du kan ju upplysa honom om att man nyligen upptäkt att klitoris är ungefär tio centimeter lång, och att den således mest finns att finna INNE i kvinnan. Därav det sköna med att ha något i sig när man har sex med sig själv eller med någon annan.Det har ju med hur vi är utformade att göra, inte med att vi tänder på löskukar i gummi rent generellt. Att onanera är ju det mest naturliga som finns, och fyller ju jätte många bra funktioner, såsom att slappna av, stressa ner, samt lära känna sig själv och sin kropp.Sexualiteten är ju en av våra största drifter och har ju ingenting med att längta efter någon annan att göra!Du ska absolut inte tolerera att någon annan (granne, mamma, kompis, man eller sambo, det kvittar VEM) kommer o talar om för dig vad du gör med din kropp och din sexualitet. Du är inte otrogen, gör inget skadligt, inget märkligt eller ovanligt, och det är upp till dig om du ens väljer att informera honom om vad du gör med dig själv när du är ensam. De flesta killar skulle nog dock uppskatta om deras tjejer va så bekväma med sin kropp och sexualitet att de öppet vågade tala om det.Jag blir så jävla förbannad på sånt här.Hoppas det löser sig, TS.Kram Camilla
  • Anonym (ej privat)

Eftersom jag inte vill ha sex med honom så måste han säger han..

snapdragon skrev 2008-08-21 21:18:17 följande:
    men hur resonerar han då det verkar okej för honom men inte för dig?Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:17:13 följande:
  • Anonym (ej privat)

Jag älskar dig.

Du har 100 procent rätt.

Är precis som att jag ska ha dåligt samveta för att han måste runka. O då låser jag mig ännu mer.

camillimill skrev 2008-08-21 21:29:37 följande:
    Efter att ha läst lite mer här i tråden nu så tror jag såhär. (älskar analyser.. )TS o hennes sambo har haft sex. Tidigare hade de mycket sex, eller iaf Mer sex än nu. Trots det så valde TS att onanera .(högst normalt)Det resulterade i en svartsjuka hos TS man, som kände sig förminskad som man då han tolkade det som att han inte kunde tillfredsställa sin kvinna.Han stiftade då ett så kallat onaniförbud, som gick ut på att få TS att förstå att den typ av aktivitet inte var uppskattad, vilket fick TS att ljuga om sin onani.I och med att hon började ljuga om sin onani fick hon en negativ känsla kring sin sexualitet och förlorade en stor del av sin lust. Den lilla lust som fanns kvar fick hon "med sig själv" och känner istället en skuld inför sin man som hon ljugit om sin onani för.Detta har resulterat i att TS man nu ser onanerandet som ännu en konkurrent och hot, och han tycker att den lilla kåthet som möjligtvis finns kvar, kan avvaras till honom.I ren demonstration, likt "titta på mig vad sexuellt frustrerad jag är" så håller han på o drar i snorren i tid och otid, och har inga problem med att öppet deklarera att han är sexuellt sugen.Däremot så kan han förklara sitt onanerande med att han När Som Helst hade valt sex med sin fru istället för att själv behöva onanera. Skillnaden, enligt TS man, är att TS väljer onani före honom. Det är så han rättfärdigar sitt onanerande och inställning tror jag.Dessutom så tror jag att han säger att han aldrig hade behövt onanera alls, at han inte hade haft behov av det, om bara TS själv hade ställt upp.Sådär. det va min analys.
  • Anonym (ej privat)

Nej, bara om jag säger nej och sen onanerar med en dildo. Då är det ok.

snapdragon skrev 2008-08-21 21:32:00 följande:
    men han ser onani som otrohet?med den logiken vore det ju enligt honom okej att gå ut och ligga med andra kvinnor om du inte ställer upp?Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:23:03 följande:
Svar på tråden Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?