• Risifrutti

lagra hela datorn i ett USB minne?

Svar på #40
    så storegate är alltså gratis? kan samma person skapa 2-3 konton istället för 1? (då kan man ju lagra hela 4-6gb istället för bara 2)

hmmm så kan man lite på storegate förresten? vissa online lagringar kan ju kracha, har storegate bra backup på allt som lagras där?
  • Risifrutti

haha ok, men jag hittade några fler tips på online lagringar som alltså ska vara gratis och där man kan få upp till 100gb utrymme.... vet du något om dem? :)

www.gratissaker.nu/harddisk.htm

• Risifrutti

hmmm jo, men om det nu finns gratis sidor,som även är bra,
    så varför betala?

• Risifrutti
    Svar på #49
    oj, då var de visst inte så bra
  • Risifrutti

vet ni något om yahoo briefcase då?

• Risifrutti

nu kanske jag är lite tjatig här men låter inte humyo bra?
    hela 30GB gratis?

www.humyo.com

• Risifrutti
    Svar på #55
    ska nog testa humyo, har även skaffat mig en externhårddisk så har backup på filerna även om de skulle försvinna
  • Risifrutti
    Svar på #58
    förstår inte hur man kommer in på drag and drop funktionen på humyo, jätte jobbigt att browsa upp filerna 1 i taget ju...

funkar det för dig miss60?
  • Risifrutti
    Svar på #60
    ok!! väntar med spänning... ;)
  • Risifrutti
    Svar på #62
    hmmm... tryckte du på browse knappen då eller?
  • Risifrutti
    Svar på #64
    när jag trycker på fliken "upload files" står det endast "running java aplet" och sen fastnar hela sidan... :S
  • Risifrutti
    Svar på #64
    nu gick det att trycka på "browse" knappen men man kan endast markera 1 fil i taget, hur gjorde du för att markera flera samtidigt?
  • Risifrutti
    Svar på #68
    har hittat browse knappen längst ner till vänster.. men fungerar ändå inte, kan bara ladda en itaget. kanske något fel på min dator då?
  • Risifrutti
    Svar på #68
    nu fungerar uppladdningen på humyo! yippie!! men det går EXTREMT SAKTA
  • Risifrutti
    Svar på #71
    joo kom på att jag hade mitt virusskydd på samtidgt som jag laddade ner vilket slöade ner hela datorn i stort sett hehe.
    hmm humyo verkar bra ju, men vet du om man kan ladda ner filerna tillbaka in i datorn flera i taget också? eller måste det göras med en fil åt gången?
  • Risifrutti
    Svar på #76
    hahaha aha en länk för att kunna bjuda in andra till sin mapp? haha jag ska nog också utforska humyo bättre. hur lyckades du förresten ladda ner flera samtidigt? :D
  • Risifrutti

hmm ok ska prova.... haha ja precis en bild på en bil :)

• Risifrutti
    Svar på #80
    det ser ut som en bil min man skulle kunna ha. Han är en trogen användare av silvertejp och använder det till i stortsett allt som går sönder hahhaa
Svar på tråden lagra hela datorn i ett USB minne?