• josefin22

vad använder ni för olika skurmedel när ni städar?

undrar vad ni har för skurmedel när ni städar?
    har ni många olika för olika saker.
    tex en för köket, en för badrummet, en för golv osv?

själv kör jag med grön såpa till precis allt! fast har nu provat den nya med citron å den är helt underbar!

så vad använder ni?

• Svar på tråden vad använder ni för olika skurmedel när ni städar?
  • AstraTrillian

Samma som dig Grönsopa till allt, ibland med en skvätt citron i. Miljövänligt, doftar gott och blir rent.

• Jesster

Använder också såpan till nästan allt Älskar den nya med citrondoft!

Den som söker han finner - www.google.se
  • Maria40

Gul såpa till det mesta.
    Jif/Vim till handfaten.

• Maria40

Åååå finns det med citrondoft. Jag som ääälskar citrondoft i rengöringsmedel, det luktar så fräscht, måste testas.

• Pucko Buffy

Ibland använder jag köks resp badrumsspray (badrumssprayet för det är så smidigt, wc ankan till toastolen) Annars blir det Ajax "fet du fleur" eller hur det nu stavas... till golven, ibland grönsåpa. Dammar jag brukar jag använda vanligt diskmedel i vattnet. Ska jag skura vasken riktigt fin använder jag vim eller vad det nu heter. Till fönstren används någon billig fönsterputs eller vatten,diskmedel och lite ättika.

• josefin22

ja den såpan med citron luktar riktigt gott... inte så där rengöringscitron utan citron, citron...riktigt gott!

• Dålig fantasi

jag använder såpa till det mesta. Har en sprayflaska med såpvatten och det är bättre än att köpa färdiga sprayer har jag fått för mig.

• josefin22

Dålig fantasi skrev 2008-08-22 11:49:29 följande:

jag använder såpa till det mesta. Har en sprayflaska med såpvatten och det är bättre än att köpa färdiga sprayer har jag fått för mig.
    mmm...så gör jag också. det måste vara mycket billigare. och dålig effekt blir det inte!
  • Vilmas Mamma

Ajax allrengöring
    Jif badrum
    Yes poverspray
    Vatten & sköljmedel till till tv´n o såna saker.

*~Vilma & Edvin~*
  • AKN75

Jag använder nästan alltid bara ajax både till golv o när jag torkar av tycker ajax är väldigt bra.
    Men blev inresserad av att testa såpan som luktar citron ...ska nog testa den.

Svar på tråden vad använder ni för olika skurmedel när ni städar?