Någon som har Maxi Cosi Mura åkpåse?????
Jag har Maxi Cosi Mura 4 barnvagnen.
Jag undrar om det behövs åkpåse till vintern? Är den bra?
Den ser ut som overall tycker jag fast utan ärmar
Jag har Maxi Cosi Mura 4 barnvagnen.
Jag undrar om det behövs åkpåse till vintern? Är den bra?
Den ser ut som overall tycker jag fast utan ärmar
Somebody? Nobody? Heeellloooooooo?
jag har åkpåsen men har inte testat den, men den ingick när vi köpte vagnen. Om du behöver åkpåse eller inte beror ju lite på var du bor och hur länge er pojke går med på att ligga i liften. Vad tycker du om vagnen?
Hej på er!
jag har också vagnen och är helt klart nöjd med den. Förutom att den redan har börjat noppra sig efter 2,5 månad. Är ni nöjda med era?
Angående åkpåsen så har jag ingen. Det blir nog ingen heller då leverenstiden verkar vara väldigt lång. Gick in på Babyproffsen i i sommar för att beställa ett parasoll, de sa att det skulle ta från 3månader till 1 år. Kändes inte så kul. Men det kanske går fortare att beställa via nätet. Jag förstod det som det var lite struligt med leveranser därifrån men det kan ju ha ändrats.
oj, vad trist att de ska strula med leverans. frånsett sufletten så är jag supernöjd. Har inte riktigt blivit kompis med sufletten, tycker att den är så flygig och så har jag inte hittat något bra att fästa på den så solen inte kommer i sonens ögon. Hur har ni gjort, tips?
Att den börjat noppra låter ju inte bra. då kanske jag borde bädda lite bättre i den för att undvika det. Vilka fäger har ni valt? Vi har den blå.
Vi har ståbräda på vår vagn, vilket dessvärre gör att den inte blir lika liten när vi fäller ihop den. men det är ju inte vagnens fel.
vi har svart/grå. angående sol i ögonen så har inte vi hittat någon parasoll som passar. och deras egna var inget alternativ. kanske till nästa sommar när han sitter i sittdelen. nu tar vi en filt och fäster i hantaget på suffletten och sträcker den till hantaget som vi håller i. ibland räcker det att ha täckt bara på ena sidan. beror på solen.............
förstod ni? :)
tror jag förstår hur du menar.
Har ni hårdlift eller mjuklift? Babyskydd att fästa? Vi har mjuklift o inget babyskydd då vi har kvar dotterns babyskydd
vi har hård lift och babyskydd. det har varit suveränt att ha det. perfekt när man ska göra kortare handlingar/ärenden. var tveksam till om vi skulle köpa det men så hittade jag en begagnad på blocket så då kunde jag inte motstå. vad har ni?
Vi har en Graco. Jo, jag har oxå funderat på att köpa från blocket, men känns lite onödigt då vi redan har ett. Går att sätta även detta i vagnen, men inte med snäppet utan i sittdelen eller i liften. Men självklart inte lika smidigt och stabilt.
Halloj halloj!
Vi har den blå-lila (Blueberry) med mjuklift. Är nöjd förutom suffletten, dumt att den ska av hela tiden.. Sen kommer jag behöva byta till sittdel redan vid 3 mån för mjukliften blir för trång.. min lilla kille är så låååång
Synd att det ä så lång leveranstid, man får väl köpa en overall istället..
Vi fick låna en A Graco av syrran så vi köpte ingen babyskyd men gud va smidigt det hade vart med en Cabro Fix!!!
Oj, byta till sittdel redan, hur lång är lillkillen? Har du testat att ha honom i sittdelen än och i så fall hur verkar det?
Om du vill ha en åkpåse så kolla runt lite, vi köpte vår vagn i Kungsbacka och där hade de åkpåsen hemma... så det kan ju vara värt att kolla lite.
Är ju fullt liggläge så med ett fårskin under så kan det nog bli riktigt mysigt och ombonat ändå.
Man tänker ju inte riktigt på allt man behöver när man köper vagn. Säg till om du inte får tag i någon åkpåse med fortfarande är intresserad. Kan möjligen tänka mig att sälja vår i så fall, men måste fundera på det. Jag hoppas kunna använda liften större delen av vintern nämligen och då är ju åkpåse lite överkurs. Har rätt färg på åkpåsen