Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 10 1/2

God morgon

Så det är här vi ska häcka nu!
    Den andra kanske stängdes ner pga för mycket inlägg

Här är det redan fullt ös  Ungarna bryr sig om att det lördag, upp kl 06 som vanligt

Någon ska ut på stan & shoppa idag?

Ullis- Ska du till K idag? Det är nog inga lurvar där vad jag tror....vad tror du?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    maugu skrev 2008-08-23 09:59:34 följande:
    God morgon!Visst är det kul med tidiga morgnar?Min son vaknar oxå 06-06.30 varje morgon men i ärlighetens namn så somnar han mellan 18.30-19 Tjejerna (10 och 8) de får man dock dra upp ur sängen vid 10-passar mamman bättre..Jag vill oxå spana på lurvar-trodde att Matador hade fått dem men det var ju "bara" vant-fleecear...

Hur mår du & bebisen?
    Jag tror det är många som förväxlar vanliga fleecen och lurvarna. Min lokala butik verka ha gjort det iaf, hmmm......

Jo, man får ju en del gjort när man är uppe tidigt Jag har städat badrummet

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-23 10:33:42 följande:
    isabel är GRYM på att snappa upp... "amen fy fan" är något hon snappade upp i somras och det har fastnat idag såg hon på nature kanalen och där var en sköldpadda som la ägg och det tyckte väl hon var sådär... så hon sa: " kolla földpaddan gör, amen fy fan va äkkit (äckligt)"
    asg
    söt Isabel är!!!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-23 10:55:20 följande:
    haha f*n vad ball med en unge som går runt och skriker hallelulja

asg
    vad kul det var här inne idag
    skrattar mig tårögd

Då ska jag bidra med lite kl också...

Häromdagen när vi var ute och lekte kom en gubbe med stor tjock mage och gick förbi, då sa Love "mamma titta den gubben har en bebis i magen, den kommer nog ut snart"

Kunde inte annat än skratta

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Ullis- Hade fåt in vantfleecearna? Jag tänker ändå ALDRIG mer gå in där efter det bemötandet & bli ljugen rakt upp i ansiktet, nej tack! Det finns sååå många trevliga webbshoppar

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Men åhhhhhhhh Matador är ju sämst vad gäller uppdateringar!!!!!
    Fick återbetalning nu för katvigs lilaröda velourisar som är slut Å jag som beställde jackan på babyclothes att ha till byxorna. grrrrrrr

Någon som vet vart de lilaröda velourisarna kan tänkas finnas???

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Ullis 10 skrev 2008-08-23 13:01:14 följande:
    Ha, ha nä det är K:s hemsida (nu ska jag sluta tjata om dem).EST har billig Småfolk.
    De räknas inte ens, de uppdaterar ju ALDRIG
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-23 14:47:15 följande:
    Nu behöver jag hjälp, som vanligt.Vi ska på kräftskiva ikväll, som jag kom på typ nu .Sitter och velar mellan dessa outfits, vilken ska han ha?med svart hoodie till isf.
    Den undre outfiten är hur cool som helst!!!! Den övre så söööööt!!
    Svårt val! Börja med den övre och ta med ombyten och byt om till de cooola kläderna efter en stund
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-23 15:47:45 följande:
    Tipsar lite, grymt bra pris än så länge, den verkar ju dessutom vara i nyskick.www.tradera.com/auction/auction.aspx min)
    Men ååååå den skulle ju Liam vara jätte fin i!!!! Köööööööp
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-23 15:56:14 följande:
    Mmm, fast det är ju rosa på den, sambon blir ju tokig
    Men säg att det är rött, de brukar inte se skillnad på rosa & rött
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 10 1/2